هری و مگان و تکرار یک خاطره عاشقانه

بازی‌های اینویکتوس، نخستین جایی که هری و مگان در ملاءعام با هم دیده شدند

شاهزاده هری و مگان در اولین حضور رسمی خود در مسابقات تنیس روی ویلچر - Getty Images via AFP

دیدار از بازی‌های اینویکتوس برای شاهزاده هری و مگان، حضور در یک مکان خاطره‌انگیز است. شاهزاده هری که این مسابقات را بنیان گذاشت و در برگزاری آن مشارکت فعال دارد، این محل را برای اعلام عمومی عشق خود به مگان مارکل برگزیده بود.

بازی‌های اینویکتوس جایی بود که هری و مگان تقریبا پنج سال پیش تصمیم گرفتند برای اولین بار در ملاءعام با هم دیده شوند.

مگان اولین حضور خود در کنار هری را در یک مراسم رسمی در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۷ در مراسم افتتاحیه اینویکتوس گیمز در تورنتو، کانادا، تجربه کرد؛ هرچند، آن‌دو با فاصله ۱۸ صندلی از یکدیگر نشسته بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز بعد، مگان و هری دست در دست هم ظاهر شدند تا اولین حضور رسمی خود را با هم در مسابقات تنیس روی ویلچر ثبت کنند.

 این اعلام عمومی باعث شد تا زندگی شخصی شاهزاده هری که پیش از آن نیز فرازوفرودهای فراوانی داشت، دوباره در مرکز توجه افکار عمومی بریتانیا قرار گیرد.

شاهزاده هری که از مرگ مادر خود بسیار آسیب ‌دیده بود، سرانجام پس از رابطه‌های کوتاه و ناموفق، توانست رابطه‌‌ احساسی عمیق و درازمدتی را با مگان مارکل تجربه کند؛ هرچند، این ازدواج برای بریتانیایی‌های حامی سلطنت پایان تلخی داشت و به جدایی شاهزاده هری از نهاد سلطنت منجر شد.

اگرچه شاهزاده هری و مگان از تمام مسئولیت‌های مربوط به سلطنت کنار گذاشته شده‌اند، هنوز بخش مهمی از تلاش‌های شخصی هری درباره سلامت روان و ورزش در جامعه ادامه دارد.

شاهزاده هری این بازی‌ها را برای کمک به توان‌بخشی کارکنان نظامی و کهنه‌سربازان مجروح و بیمار از سراسر جهان، با ایجاد چالش برای رقابت در رویدادهای ورزشی مشابه پارالمپیک، پایه‌گذاری کرد.

انتظار می‌رود که یک گروه فیلم‌برداری، در چارچوب بخشی از فیلم‌برداری سریال نتفلیکس به نام «قلب شکست‌ناپذیر» (Heart of Invictus) به این زوج در اینویکتوس گیمز بپیوندند.

بیشتر از زندگی