شوهر معلم کشته‌شده در تیراندازی تگزاس از غصه دق کرد

این زوج ۲۴ سال بود که با هم ازدواج کرده بودند و چهار فرزند داشتند

شوهر زنی که در تیراندازی جمعی یووالدی به قتل رسیده بود، دو روز بعد در اثر حمله قلبی درگذشت‌ـ توییتر @RaiNews

شوهر زنی که در تیراندازی جمعی یووالدی به قتل رسیده بود، دو روز بعد در اثر حمله قلبی درگذشت.

جو گارسیا، همسر ایرما گارسیا، ۴۶ ساله، یکی از دو معلمی که در اثر تیراندازی مرد مسلح ۱۸ ساله‌ای در مدرسه ابتدایی راب در یووالدی تگزاس کشته شد، درست دو روز بعد از درگذشت همسرش، در اثر حمله قلبی فوت کرد.

یکی از اعضای خانواده در توییتی درگذشت او را تایید کرد و گفت: «براثر اندوه درگذشت». به گزارش دالاس نیوز، این زوج از دوران دبیرستان با هم بودند و چهار فرزند داشتند.

جان مارتینز، برادرزاده ایرما گارسیا، در صفحه توییترش نوشت: «واقعا نمی‌توانم برای احساسم واژه‌ای بیابم. لطفا برای خانواده ما دعا کنید. خدا به ما رحم کند، [تحمل این وضعیت] کار آسانی نیست.»

خانم گارسیا زمانی که کشته شد ۲۳ سال در مدرسه ابتدایی راب سابقه کار داشت و او را معلم چیره‌دستی می‌دانستند. در سال ۲۰۱۹ برای مرحله نهایی جایزه ترینیتی که دانشگاه ترینیتی برای ارتقای تدریس به معلمان عالی در منطقه سن آنتونیو اعطا می‌کند، انتخاب شد.  

خانم گارسیا در صفحه معلمان در وب‌سایت مدرسه نوشته بود: «پسر بزرگم در اردوگاه نیروی دریایی آموزش می‌بیند و پسر دیگرم خوزه در دانشگاه ایالتی تگزاس درس می‌خواند. دختر بزرگم لیلیانا سال دوم دبیرستان و دختر کوچکم آلیساندرا امسال به کلاس هفتم می‌رود.»

«با دلی شکسته و اندوه فراوان اعلام می‌کنم که جو گارسیا، همسر تیا ایرما، به‌دلیل اندوه درگذشت، واقعا نمی‌توانم برای احساسم واژه‌ای بیابم. لطفا برای خانواده ما دعا کنید. خدا به ما رحم کند، [تحمل این وضعیت] کار آسانی نیست.»

ــ جان مارتینز (fuhknjo@) ۲۶ مه ۲۰۲۲

او و آقای گارسیا ۲۴ سال بود که با هم ازدواج کرده بودند.

یک صفحه گوفاندمی برای خانواده خانم گارسیا و هزینه‌های تشییع جنازه او راه‌اندازی شده است. او را «شیرین، مهربان [و] دوست‌داشتنی» توصیف می‌کردند. در صفحه او، از آغاز راه‌اندازی تاکنون، بیش از ۱۷۰ هزار دلار جمع شده است.

در صفحه گوفاندمی آمده است: «او برای محافظت از بچه‌های کلاسش خود را فدا کرد. او یک قهرمان بود. خیلی‌ها دوستش داشتند و دلشان واقعا برایش تنگ خواهد شد.»

اوا میرلس، ۴۴ ساله، معلم دیگری بود که روز سه‌شنبه کشته شد.

شوهر خانم میرلس افسر نیروی پلیس ناحیه مدرسه است.

دختر عمو و مادربزرگش در رسانه‌های اجتماعی بابت از دست دادنش ابراز تاسف کردند.

آریزمندی میرلس گفت: «دخترعموی زیبای من! چه روز ویرانگری برای همه ما بود! قلبم هزاران تکه شده است!»

خانم میرلس مربی ویژه‌ای بود که هم به دانش‌آموزان انگلیسی‌‌زبان و هم به دانش‌آموزان اسپانیایی‌‌زبان درس می‌داد. هنگامی که کشته شد ۱۷ سال سابقه کار داشت. کار اصلی‌اش تدریس در مقطع چهارم ابتدایی بود.

او در وب‌سایت مدرسه، خودش را مادر یک فارغ‌التحصیل کالج معرفی کرده و گفته بود عاشق دویدن و پیاده‌روی با خانواده «بامزه و دوست‌داشتنی»‌اش است.

© The Independent

بیشتر از جهان