نتفلیکس ما را به داخل خانه شاهزاده هری و مگان مارکل می‌برد

شاهزاده هری و مگان مارکل که در سال ۲۰۲۰ پس از نقل مکان به ایالات متحده با این شبکه سرگرمی و پخش فیلم قرارداد چندمیلیونی امضا کردند

نتفلیکس به زودی مستندی درباره شاهزاده هری و مگان مارکل با عنوان «در خانه با دوک و دوشس ساسکس» منتشر می‌کند - Combo/ Getty Images Via AFP/ Instagram: houseofcelebs

به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها نتفلیکس سرانجام آنچه که می‌خواست را از شاهزاده هری و مگان مارکل با سریال‌ مستند «در خانه با دوک و دوشس ساسکس» به دست خواهد آورد.

 اگر چه بارها بحث ساخت مستند از این زوج سلطنتی جنجالی پیش آمده است اما ورود دوربین به خانه آن‌ها یادآور انتقادات اخیر است که شاهزاده هری و مگان با کارداشیان‌ها مقایسه شده بودند.

منتقدان شاهزاده هری و مگان مارکل منتظرند تا با پخش این مستند تناقض‌های میان زندگی خصوصی و ارزش‌هایی را که این دو تبلیغ می‌کنند برجسته کنند. از جمله این افراد احتمالا پیرز مورگان باشد که از منتقدان سرسخت این زوج است. او اخیرا با اشاره به یک ویدئو تبلیغاتی درباره محیط زیست که شاهزاده هری در آن حضور داشت در نیویورک پست آن‌ها را به ریاکاری متهم کرد و نوشت: «شاهزاده هری و همسرش، مگان مارکل، به‌ طور منظم با جت خصوصی‌شان به مسافرت می‌روند؛ نکته‌ای که از منظر فعالان محیط زیست و همچنین رویکردهای زیست محیطی به شدت مذموم شمرده می‌شود.»

باید دید توصیه‌های اخلاقی شاهزاده هری و همسرش در مورد ضرورت مبارزه با فقر وقتی عمارت یازده میلیون دلاری آن‌ها در ایالت کالیفرنیا به تصویر کشیده شود چطور قضاوت خواهد شد.

یکی از معدود مواردی که ما شاهد زندگی دربار بریتانیا پشت دیوارهای بلند محدودیت‌های رسانه‌ای پیرامون آن‌ها بوده‌ایم، زمانی بود که بی‌بی‌سی، تلویزیون رسمی بریتانیا مستندی از خانواده سلطنتی در سال ۱۹۶۹ تهیه کرد.

حالا پس از نیم‌قرن نتفلیکس می‌خواهد این مستند را تا پایان سال روی آنتن ببرد، هرچند ساسکس‌ها ترجیح می‌دهند سال آینده پخش شود.

شاهزاده هری و مگان مارکل که در سال ۲۰۲۰ پس از نقل مکان به ایالات متحده با این شبکه سرگرمی و پخش فیلم قرارداد چندمیلیونی امضا کردند، ماه گذشته هنگامی‌که برای افتتاح و تماشای بازی‌های جهانی سربازان مجروح و آسیب‌دیده از جنگ، به هلند رفتند توسط دوربین‌های این شرکت تعقیب می‌شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوربین‌ها همچنین اجازه حضور در خانه ساسکس‌ها در مونته‌سیتو کالیفرنیا و همراهی در سفرشان به نیویورک در سپتامبر گذشته را نیز داشتند.

 هنوز مشخص نیست که چه چیزی در این مستند گنجانده خواهد شد، اما در زمانی که ساسکس‌ها در کالیفرنیا زندگی می‌کردند، مطالب جنجالی زیادی در مورد فروپاشی روابط آن‌ها با خانواده سلطنتی منتشر شد.

 ماه گذشته هری ۳۷ ساله و مارکل ۴۰ ساله برای دیدن ملکه قبل از تولد ۹۶ سالگی او در قلعه ویندزور در مسیر رفتن به هلند توقف کردند، جایی که هری گفت مادربزرگش روحیه فوق‌العاده‌ای داشت.

 ساسکس‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که فرزندانشان، آرچی ۳ ساله و لیلیبت نوزاد که در ۴ ژوئن یک ساله می‌شود را برای جشن‌های گرامیداشت سالگرد پلاتینیوم ملکه در ماه آینده به لندن خواهند برد؛ اما آن‌ها که در حال حاضر وظیفه رسمی در نهاد سلطنت بریتانیا ندارند به اعضای ارشد خانواده از جمله شاهزاده چارلز، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در بالکن کاخ باکینگهام نخواهند پیوست.

بیشتر از زندگی