چرا جولیا فاکس لباس ساحل را در خواربارفروشی پوشید؟

جولیا فاکس به چیزهای زیادی شناخته می‌شود، از خط چشم به‌هم ریخته‌ و ضخیم گرفته تا علاقه‌اش به لباس‌های عجیب

این مدل و هنرپیشه برای خرید به یک فروشگاه مواد غذایی رفت، اما لباس‌هایی که پوشیده بود با مشتری‌های دیگر تفاوت داشت - Juia Fox Instagram

جولیا فاکس مکان جالبی را برای آخرین نمایش مد پرطرفدار خود انتخاب کرد؛ یک سوپرمارکت در لس‌آنجلس. این مدل مشهور به چیزهای زیادی شناخته می‌شود، از خط چشم به‌هم ریخته‌ و ضخیم گرفته تا علاقه‌اش به لباس‌های عجیب.

روز یکشنبه، این مدل و هنرپیشه برای خرید به یک فروشگاه مواد غذایی رفت اما لباس‌هایی که پوشیده بود با مشتری‌های دیگر تفاوت داشت.

این ستاره ۳۲ ساله یک دست لباس زیر مشکی و سفید الکساندر وانگ و یک ژاکت جین اسیدشور شده سایز بزرگ به تن داشت و چکمه‌هایی به همین جنس و رنگ به پا. یک کیف دوخته شده از شلوار جین هم ظاهر او را تکمیل می‌کرد.

فاکس بکمی بعدازاین نمایش خیابانی مد در اینستاگرام عکس‌های خود را به اشتراک گذاشت و نوشت: «حال و هوای مثل آماده شدن برای آخرالزمان است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او همین‌طور نوشت: «فکر می‌کنم که اگر [این مدل لباس] از نظر اجتماعی در ساحل قابل قبول است، باید همه‌جا همین‌طور باشد.»

الکساندر وانگ از این عکس برای کنایه زدن درباره نسخه آتی «لباس بدن» استفاده کرد که نشان دهنده نوعی همکاری بین خانه مد و فاکس است.

در پستی که در اینستاگرام رسمی الکساندر وانگ منتشر شد، آمده است: «این لباس زیر نیست، لباس بدن است. به‌زودی در دسترس [خواهد بود].»

 این اولین باری نیست که فاکس با لباس‌های جین خود مورد توجه قرار می گیرد. در ژانویه امسال، فاکس و کانیه وست، با لباس‌های جین شبیه به هفته مد پاریس شرکت کردند.

خواننده رپ، ۴۴ ساله، یک ژاکت جین اسیدشور با شلوار جین همسان که در یک جفت چکمه مشکی قرار گرفته بود، به تن داشت. در همین حین، فاکس یک کت اسکیاپارلی با سوتین مخروطی نمادین آن آراسته شده بود و گوشواره‌هایی به شکل قلب طلایی به گوش داشت.

فاکس و کانیه وست که اخیرا روابط پر تنشی را با همسر سابقش کیم کارداشیان تجربه می‌کند، اگر چه در چند رویداد عمومی با هم ظاهر شدند اما پس از یک ماه از هم جدا شدند.

بیشتر از مُد و زیبایی