مادر ایلان ماسک با مایو روی جلد مجله رفت

ایلان ماسک از میان تمام زنانی که می‌توانست با خود به شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ببرد مادرش را انتخاب کرد

می ماسک یکی از مدل‌هایی است که برای روی جلد مجله لباس شنای اسپورتس ایلستریتد انتخاب شده است‌ـ twitter/mayemusk

ایلان ماسک از میان تمام زنانی که می‌توانست با خود به شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ببرد مادرش را انتخاب کرد. هزاران تصویر از می ماسک در لباس چشمگیرش منتشر شد و دوباره یادآوری کرد که زیبایی سن و سال نمی‌شناسد. می ماسک، به‌عنوان مدل و کارشناس تغذیه، دوران شغلی چشمگیر و برجسته‌ای داشته است و قصد ندارد به این زودی‌ها بازنشسته شود.

می ماسک یکی از مدل‌هایی است که برای روی جلد مجله لباس شنای اسپورتس ایلستریتد (Sports Illustrated) انتخاب شده است. این خانم ۷۴ ساله که در آفریقای جنوبی به دنیا آمده، مادری موفق است که فرزندانش ایلان، کیمبال و توسکا را به‌تنهایی بزرگ کرده و در عین‌ حال مدل و متخصص تغذیه بوده است.

می در لباس‌های گوناگون از جمله یکی از طراحی‌های میگل کونوئل، که تقریبا ۳۴۵ دلار قیمت دارد، بسیار زیبا و تماشایی به نظر می‌رسد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در حالی‌ که این اولین بار نیست می با لباس شنا جلوی دوربین ژست می‌گیرد، در طول دوران حرفه‌ای‌اش اولین بار است که روی جلد مجله‌ای ظاهر شده که در آن تصاویر زنان نیمه‌عریان و با کمترین لباس است.

او چند سال پیش به گاردین گفت: «من هرگز اندام مناسب مایو نداشتم. این شکسته‌نفسی نیست، چیزی است که از مدل بودن یاد گرفته‌ام. بدن من به‌نسبت غذایی که در دهانم می‌گذارم خوب است. هیچ‌کس تابه‌حال از من نخواسته است که لیفت صورت یا بوتاکس انجام دهم و برای آدمی ۷۰ ساله، وضعیت خوبی دارم.»

او علاوه بر ایلان دو فرزند دیگر هم دارد، کیمبال ۴۹ ساله و توسکا ۴۷ ساله. توسکا درباره انتخاب مادرش نوشت: «مادر من اکنون ۷۴ سال دارد. در طول عمرش دو مدرک کارشناسی ارشد در علوم تغذیه گرفته، جوایزی در زمینه کارشناسی برنامه غذایی دریافت کرده، در نمایش‌های مد و سرمقاله‌های بی‌شماری ظاهر شده و حتی در یک ویدیوی بیانسه حضور داشته است.»

مجله آمریکایی اسپورتس ایلستریتد هر سال یک شماره ویژه لباس شنا منتشر می‌‌کند و تصاویر مدل‌های زن، افراد مشهور و ورزشکاران سراسر جهان را با لباس شنا به نمایش می‌گذارد.

بیشتر از مُد و زیبایی