خوش‌لباس‌ترین ستاره‌ها در مراسم بیلبورد ۲۰۲۲

هر یک از این ستارگان به چشم طرفداران خود خوش‌پوش‌ترین فرد جلوه می‌کنند

دوجا کت، مگان فاکس و کایلی جنر از جمله خوش‌لباس‌ترین ستارگان این مراسم بودند - Combo/ AFP/ Getty Images Via AFP

مهمانی جوایز موسیقی بیلبورد که از سال ۱۹۹۰ هر سال با حضور درخشان‌ترین ستارگان عرصه موسیقی در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، روز یکشنبه، ۱۵ مه ۲۰۲۲، در سالن ام‌جی‌ام گرند گاردن آرنا در لاس‌وگاس شاهد حضور اهالی موسیقی با لباس‌های متفاوت، باشکوه و پرزرق‌وبرقشان بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

امسال، جوایز موسیقی بیلبورد میزبان هنرمندان مشهور فراوانی بود و هر کدام از این ستارگان ممکن است به چشم طرفداران خاص خود خوش‌پوش‌ترین فرد جلوه کنند، اما بیایید به آن‌ها که بیش از دیگران عنوان خوش‌پوش را از آن خود کردند، نگاهی بیندازیم؛ از دوجا کت گرفته تا کایلی جنر.

دوجا کت

دوجا کت، خواننده آهنگ مشهور «بیشتر مرا ببوس»، با پیراهن متفاوت و زیبا و «اوت کوتور» [خیاطی سطح بالا] بدون بالاتنه شیا پارلی، چسب‌های نوک پستان و کیف‌دستی که طرح آن احتمالا از آلبوم «سیاره او» (Planet Her) خودش الهام شده گرفته بود، روی فرش قرمز بیلبورد چشم‌ها را به خود خیره کرد.

مشین گان کلی و مگان فاکس

مشین گان کلی و مگان فاکس، زوج پرسروصدای دنیای سرگرمی که از هر فرصتی برای حضور دونفره روی فرش قرمز استفاده می‌کنند، این‌ بار هم لباس‌هایی مشکی و جذاب و هماهنگ با هم را انتخاب کردند: مگان فاکس در لباس شب دکولته دیوید کوما با چاک بلند و دستکش‌های گل‌دار اپرا می‌درخشید و مشین گان کلی در کت و شلوار گل‌میخ‌ دار دولچه‌گابانا.

آنیتا

آنیتا، سوپرستاره برزیلی، روی فرش قرمز مراسم بیلبورد با پیراهن مشبک صورتی فنداچه- همکاری پرطرفدار فندی با ورساچه- ظاهر شد و همراه با آرایش براق چشم‌هایش همه را مسحور کرد. البته این ظاهر پرطمطراق بیش از ۳۸ هزار دلار آمریکا برای او آب خورده است.

مری جی بلایژ

مری جی بلایژ، ملکه هیپ‌هاپ هم که پیش از این ۲۰ جایزه بیلبورد برده است، در سن ۵۱ سالگی از همیشه جذاب‌تر به‌نظر می‌رسید. او پیراهن یقه‌باز جولین مک‌دونالد با چاکی از جلو به تن داشت که با موهای طلایی‌اش به او ظاهری نفسگیر می‌بخشید.

کایلی جنر و تروایس اسکات

کایلی جنر و تروایس اسکات، زوج جنجالی رسانه‌های اجتماعی، اندکی قبل از شروع مراسم روی فرش قرمز مهمانی حاضر شدند. کایلی جنر، یکی از خواهران میلیونر خانواده کارداشیان و جنر و بنیان‌گذار نشان تجاری لوازم آرایشی کایلی، برای این شب پرستاره پیراهن بلند و تنگ طراحی جولین مک‌دونالد پوشیده بود و اسکات کت و شلواری سبزرنگ به تن داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی