خوشپوش‌ترین بازیگران مرد اسکار چه کسانی بودند؟

در سال‌های اخیر، مردان هر قدر سنت‌های پیشین را زیر پا بگذارند و عجیب‌تر جلوه کنند، بیشتر ستوده می‌شوند

خوش‌پوش‌ترین ستارگان مرد، هم در پوشش کلاسیک و هم در پوشش‌های سرکش امروزی، روی فرش قرمز و در مقابل دوربین عکاسان ظاهر شدند-AFP

در حالی‌ که در مراسم اسکار هرسال، توجه مردم عموما به تماشای جلوه‌گری ستارگان زن جلب می‌شود و این‌که هریک از آنان لباس کدام نشان تجاری خاص یا طراح مطرح را پوشیده است، امسال ستارگان مرد با لباس‌هایی به‌روز، سهم خود را از خودنمایی روی فرش قرمز افزایش دادند.

در گذشته‌های دور، مردان در مهمانی‌های رسمی، مانند مراسم جوایز آکادمی اسکار، همیشه کت‌وشلوار مشکی همراه با پاپیون یا کراوات می‌پوشیدند و جز این هم نمی‌توانست باشد. اما کم‌کم و با ظهور طراحان بزرگ و هنرمندانی که طبع متفاوت و جسوری داشتند، همه‌ چیز تغییر کرد. اکنون و در سال‌های اخیر، مردان هر قدر سنت‌های پیشین را زیر پا بگذارند و عجیب‌تر جلوه کنند، بیشتر ستوده می‌شوند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ هم از این قاعده مستثنی نبود و خوش‌پوش‌ترین ستارگان مرد، هم در پوشش کلاسیک و هم در پوشش‌های سرکش امروزی، روی فرش قرمز و در مقابل دوربین عکاسان ظاهر شدند. فهرست خوشتیپ‌ترین ستارگان مرد مراسم اسکار امسال به ترتیب زیر است:

ویل اسمیت: بازیگر ۵۳ ساله آمریکایی که بیش از آن ‌که به‌خاطر بردن جایزه اسکار خبرساز شود، با سیلی زدن به صورت یکی از مجریان برنامه بود که در صدر اخبار جای گرفت، یک دست کت‌وشلوار شبیه به استادان دانشگاه پس از جنگ جهانی اول پوشیده بود که در عین کهنگی در مد، تازگی خاصی داشت.

اندرو گارفیلد: اندرو راسل گارفیلد، بازیگر انگلیسی‌آمریکایی ۳۸ ساله هالیوود، با کت‌وشلوار مخمل بورگاندی با طراحی و دوخت سن‌لوران، از این متفاوت‌تر و در عین حال جذاب‌تر نمی‌توانست عمل کند.

تیموتی شالامی: بازیگر ۲۶ ساله آمریکایی که تا به‌حال چندین بار نامزد و برنده جایزه در آکادمی‌های مختلف شده است، دیشب در کت مشکی براقی که روی بدن عریانش پوشیده بود، همراه با شلوار مشکی کوتاهی با طراحی و دوخت لویی‌ویتون، حسابی جلو دوربین عکاسان ژست گرفت.

شان مندز: خواننده و ترانه‌سرای کانادایی ۲۳ ساله، در کت و شلوار مشکی با طراحی و دوخت دولچه‌گابانا، اندام ورزیده خود را به نمایش گذاشت.

جیسون موموآ: بازیگر و کارگردان ۴۲ ساله آمریکایی که با بازی در مجموعه «بازی تاج و تخت» به شهرت بیشتری دست یافت، درحالی‌که موهای بلندش را از پشت بافته بود و عینکی بر چشم داشت، کت‌و‌شلواری تیره همراه با یک «پوشت» یا «جیب‌دستمال» به رنگ پرچم اوکراین پوشیده بود تا حمایت خودش را از مردم این کشور جنگ‌زده نشان دهد.

سیمو لیو: بازیگر کانادایی-چینی ۳۲ ساله، با کت و شلوار قرمز ورساچه و ساعت امگایی که پوشیده بود، حسابی روی فرش قرمز خودنمایی کرد.

سباستین یاتارا: خواننده و آهنگساز کلمبیایی ۲۷ ساله که از سال ۲۰۱۳ مشغول به کار بوده و موفقیت‌های زیادی در زمینه موسیقی کسب کرده است، با کت‌وشلوار، جلیقه، پیراهن صورتی موسکینو و پاپیون مشکی، توجه همگان را برانگیخت.

وسلی اسنایپس: بازیگر، تهیه‌کننده، و رزمی‌کار آمریکایی ۵۹ ساله، با کت‌وشلوار ابریشم و پیراهن و پاپیون قرمز تیره‌اش، روی فرش قرمز اسکار و در مقابل دوربین عکاسان خودنمایی کرد.

کدی اسمیت‌مک‌فی: بازیگر استرالیایی ۲۵ ساله فیلم «قدرت سگ»، با کت‌وشلوار آبی روشن بوتگاونتا و جواهرات کارتیه، روی فرش قرمز امسال سینمای هالیوود خوش درخشید.

بیشتر از مُد و زیبایی