بهترین لباس‌ها را در گرمی امسال چه کسانی پوشیدند

پوشش‌ها مطابق با فضای شهر وگاس، پرزرق‌وبرق و درخشان بود

جشن جوایز گرمی معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند-ANGELA WEISS / AFP

مراسم جوایز گرمی یکی از بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز موسیقی در جهان است و از سال ۱۹۵۹ تاکنون هرساله با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

مهمانی گرمی ۲۰۲۲ که تاریخ و مکان برگزاری آن به دلیل مسائل مربوط به همه‌گیری کرونا از ۳۱ ژانویه به ۳ آوریل و از لس‌آنجلس به لاس‌وگاس تغییر یافته بود، با اجرای بیلی آیلیش و مجری‌گری ترور نوآ، چیزی نبود که بتوان آن را به سادگی از دست داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جشن جوایز گرمی معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند. اصلا انگار مهمانی جوایز گرامافون یا گرمی فرصتی ویژه برای زیر پا گذاشتن قوانین مد است و بیشتر هنرمندانی که در آن شرکت می‌کنند، با پوشش عجیب یا غیرمتعارف به فکر جلب توجه بیشترند. البته مهمانان مراسم گرمی ۲۰۲۲ قدری متفاوت و خارج از انتظار عمل کردند و بیننده را بیشتر به یاد دهه ۱۹۵۰و  دوره سیناترا و گروه رت‌پک او می‌انداختند؛ زیرا عموما با لباس‌هایی دیده شدند که شکوهی مشابه دوران کلاسیک داشتند؛ ظاهری که در دهه ۵۰ غیرعادی محسوب نمی‌شد.

پوشش‌ها با فضای پرزرق‌وبرق و درخشان لاس‌وگاس کاملا همخوانی داشتند.

یکی از این ستارگان جنجالی که با حضور روی فرش قرمز چشم‌ مخاطبان و خبرنگاران را خیره کرد، لیدی‌گاگا بود که با ظاهری پرزرق‌وبرق، پیراهنی سیاه‌ و سفید با طراحی و دوخت آرمانی و نیز جواهرات و الماس‌های تیفانی جلو دوربین عکاسان درخشید و به‌نوعی سردسته برگزینندگان این سبک پوشش در مهمانی امسال بود.

با وجود ستارگانی مثل لنی کراویتز که تاپ بافت نقره‌ای و شلوار چرم پوشیده بود، سبک لباس‌ و پوشش‌ مردانه هم حسابی به چشم می‌آمد. جک هارلو با انتخاب لباسی سراپا مشکی از ژیوانشی، همه‌چیز را مینیمال حفظ کرده بود.

از دیگر مهمانان پرسروصدای این مهمانی کورتنی کارداشیان و نامزدش تراویس بیکر بودند که با لباس‌هایی سرتا پا مشکی و هماهنگ با یکدیگر، در شصت‌وچهارمین دوره مراسم گرمی، مقابل دوربین عکاسان ژست گرفتند.

بیشتر از مُد و زیبایی