همسر سابق جنیفر لوپز نامزد کرد

مارک آنتونی در صورت ازدواج رسمی با نادیا فریرا برای چهارمین بار داماد می‌شود

خالکوبی مارک آنتونی یادآور جنیفر لوپز بود- AFP

مارک آنتونی بار دیگر نامزد کرد؛ این بار با نادیا فریرای مدل که این موضوع در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. البته مسائلی باعث شد که دنبال‌کنندگان این زوج در شبکه‌های اجتماعی، همسر سابق این خواننده، یعنی جنیفر لوپز، را به یاد نیاورند.

فریرا در «استوری‌»های اینستاگرام خود نامزدی‌اش را با آنتونی علنی کرد و در آن عکسی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد دست‌های یکدیگر را در دست دارند. او با این کار حلقه خیره کننده‌ای را نیز که از این خواننده مشهور دریافت کرد، به نمایش گذاشت.

با این حال، این تصویر باعث جنجال شد، زیرا علاوه بر طرفداران «جی‌لو»، جزئیات دیگری هم توجه دنبال‌کنندگان و طرفداران این زوج را به خود جلب کرد.

خال‌کوبی مارک آنتونی که یادآور جنیفر لوپز بود

این مورد به یک خال‌کوبی‌ مربوط می‌شود که مارک آنتونی روی انگشت حلقه دست چپ خود دارد. مارک آنتونی در سال ۲۰۰۴ و هنگام ازدواج با «دیوای برانکس»، روی انگشت خود خال‌کوبی کرد.

البته این تنها خال‌کوبی او نبود. آنتونی به افتخار «جی‌لو» خالکوبی دیگری هم کرد و نام جنیفر را روی مچ دست خود خال‌کوبی کرد. البته پس از جدایی تصمیم گرفت آن را با طرح دیگری بپوشاند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

این نخستین ازدواج فریرا است، در حالی که مارک آنتونیی پورتوریکویی-آمریکایی چهارمین بار است که ازدواج می‌کند. مارک آنتونی پیش‌تر با دایانارا تورس، ملکه زیبایی، جنیفر لوپز، و شانون دی لیما، مدل مشهور، ازدواج کرده بود. این اولین باری نخواهد بود که مارک آنتونی با یک ملکه زیبایی ازدواج می‌کند، زیرا همسر اول او، دایانارا، در مسابقه «میس یونیورس» در سال ۱۹۹۳ برنده شد و البته نادیا هم در مسابقه سال گذشته نایب قهرمان شد.

بیشتر از زندگی