حمله تازه دونالد ترامپ به مگان مارکل

گفت‌وگوی جنجالی دونالد ترامپ با پیرس مورگان درباره زوج سلطنتی

دونالد ترامپ در مصاحبه با پیرس مورگان اعلام کرد که ازدواج هری و مگان، به‌کار انداختن یک بمب ساعتی بوده است - Instagram/piersmorgan

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، ادعا کرد که «طرفدار مگان نیست» و شاهزاده «هری [بدجور] کتک خورده است».

این سیاستمدار پرحاشیه آمریکایی در مصاحبه اخیرش با پیرس مورگان، مجری و روزنامه‌نگار مشهور بریتانیایی، به مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، دوک ساسکس، به‌تندی حمله کرد.

به‌گزارش روزنامه سان، ترامپ در گفت‌وگوی جنجالی خود در برنامه جدید «پیرس مورگان بدون سانسور»، ادعا کرد که مگان مارکل هری را [خیلی بد] کتک زده است و «روزی او را ترک خواهد کرد».

این مصاحبه قرار است در نخستین قسمت از سری جدید برنامه پیرس مورگان که روز دوشنبه، ۲۵ آوریل، از کانال تاک‌تی‌وی (TalkTV) پخش می‌شود، روی آنتن برود.

دونالد ترامپ در این مصاحبه اعلام کرد که ازدواج هری و مگان، این دو عضو خانواده سلطنتی بریتانیا، مثل به کار انداختن یک بمب ساعتی بوده و زمانی منفجر می‌شود که «هری بفهمد [مگان] به‌اندازه کافی برایش رئیس‌بازی درآورده است... خانم مارکل هم احتمالا زمانی هری را ترک می‌کند که بفهمد یکی دیگر را بیشتر دوست دارد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ترامپ با مستقیم هدف قرار دادن مگان مارکل گفت که او شاهزاده هری را روی یک انگشت می‌چرخاند و تاکید کرد که ملکه می‌بایست تمام عناوین سلطنتی را از این زوج سلب می‌کرد؛ کاری که او در صورتی که جای ملکه بود، انجام می‌داد. رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده از علاقه و ارادت خود به ملکه الیزابت دوم و اینکه افتخار آن را داشته است که به مدت یک ساعت به حضور او شرفیاب شود، هم سخن گفت.

او ادامه داد: «آن کلمه را به‌ کار نمی‌برم اما هری مثل چی [از مگان] کتک خورده است.»

گزارش روزنامه سان و ویدیوهای تبلیغاتی این مصاحبه تاکنون جنجال‌های بسیاری به‌پا کرده‌ است و با پخش کامل مصاحبه می‌توان سروصدای بیشتر و واکنش‌ها به حملات دونالد ترامپ به این زوج جوان را پیش‌بینی کرد.

بیشتر از زندگی