تکرار نتیجه رویایی، این بار در فوتسال : ایران ۱۷- مالدیو صفر

این نتیجه تداعی کننده پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ است

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی مالدیو را با نتیجه ۱۷ بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد، شاگردان وحید شمسایی در یک دیدار یک طرفه دروازه حریف خود را گلباران کردند.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران در نیمه اول را مسعود محمدی ، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مسلم اولادقباد، حسین طیبی، مرتضی عزتی تشکیل می‌دادند. ایران با زدن هفت گل در این نیمه، راهی رخت‌کن شد.

در نیمه دوم در ترکیب ایران تغییراتی ایجاد شد. به نظر می‌رسد با توجه به توافق قدرت دو تیم، شمسایی قصد داشت تا به همه بازیکنان خود فرصت بازی بدهد. در این نیمه سعید مومنی (دروازه‌بان)، مسلم اولادقباد، حمزه کدخدایی، علیرضا رفیعی‌پور، سعید احمدعباسی بازی کردند و توانستند ۱۰ گل دیگر وارد دروازه تیم ملی فوتسال مالدیو کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نتیجه پایانی ۱۷ بر صفر این دیدار، تداعی‌کننده پیروزی خاطره‌انگیز ایران در مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ است که ایران در آن دیدار نیز مالدیو را ۱۷ بر صفر شکست داده بود. در آن مسابقه تاریخی، کریم باقری ۷ گل، حمید استیلی ۳ گل، خداداد عزیزی ۲ گل، علی دایی ۲ گل و مهرداد میناوند، مهدی مهدوی کیا و رضا شاهرودی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

حالا با سرمربیگری وحید شمسایی که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ فوتسال ایران است، تیم ملی ایران بار دیگر خاطرات آن دیدار پرگل را با نتیجه‌ای مشابه تکرار کرد.

ایران در دومین دیدار خود فردا به مصاف ترکمنستان می‌رود و در صورت پیروزی صعود خود به مرحله بعد را قطعی می‌کند.

بیشتر از ورزش