جنیفر لوپز و نامزدی دوباره با بن افلک بعد از ۲۰ سال

جنیفر لوپز از قبول پیشنهاد ازدواج بن افلک خبر داد

حلقه جنیفر از نوع الماس بسیار کم‌یاب است و تا ۱۰ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است - Arturo Holmes / GETTY IMAGES / AFP

جنیفر لوپز، بازیگر، خواننده و طراح مد آمریکایی، جمعه‌شب در خبرنامه «درباره جی‌لو» از قبول پیشنهاد ازدواج بن افلک خبر داد و حلقه نامزدی‌اش را به رخ کشید.

مدت زیادی نیست که شایعه نامزدی جنیفر لوپز و بن افلک در فضای مجازی و بین مردم پیچیده است. حالا جنیفر لوپز با تایید این خبر، همه طرفدارانش را شوکه کرد. در هفته‌ای که گذشت، خبرنگاران تصاویری- هرچند با کیفیت پایین- از جنیفرلوپز برداشته بودند که در آن حلقه الماس سبزرنگ بزرگی در دست چپش داشت. چیزی که سرچشمه شایعات بعدی بود.

روز ۸ آوریل، این ستاره آمریکایی ۵۲ ساله در ویدیویی که در صفحات توییتر و اینستاگرامش با مخاطبان میلیونی خود به اشتراک گذاشت، با چشمانی اشکبار قول خبری تازه را داده بود و به آن‌ها که هنوز عضو خبرنامه شخصی او نشده بودند، پیشنهاد کرد که برای شنیدن این خبر هرچه زودتر عضو شوند. در ادامه هم اولین کسانی که از این موضوع باخبر شدند، طرفداران او بودند که در خبرنامه «درباره جی‌لو» عضویت داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته این نخستین‌باری نیست که بن افلک به جنیفر لوپز پیشنهاد ازدواج داده و این پیشنهاد را با حلقه‌ای گران‌قیمت مزین کرده است. پیش از این و در نوامبر سال ۲۰۲۲ هم بن افلک با الماس صورتی ۶.۱ قیراطی از جنیفر لوپز خواستگاری کرده بود، چیزی که در آن زمان جنیفر آن‌را «باشکوه‌ترین» چیزی که تا به آن وقت دیده بود، توصیف کرد. هرچند نامزدی این دو به ازدواج نرسید و دو سال بعد از هم جدا شدند. حالا بعد از ۲۰ سال و تجربه ازدواج و فرزندآوری، این دو به یکدیگر بازگشته‌اند و حلقه‌ای که این‌بار بن افلک برای خواستگاری از زن مورد علاقه‌اش انتخاب کرده، حلقه‌ای مزین به الماس سبز بسیار کم‌یاب است که طبق گمانه‌زنی‌های متخصصان، تا ۱۰ میلیون دلار آمریکا ارزش دارد.

این خواننده که از سال‌ها پیش و برای نسل‌های مختلف خاطره‌سازی‌های زیادی کرده، از مدت‌ها پیش به رنگ سبز علاقه فراوانی نشان داده که مطمئنا همین موضوع در انتخاب حلقه ازدواج به بن افلک ایده‌های تازه‌ای داد. این خواننده آمریکایی، پیش از این در یکی از خبرنامه‌های «درباره جی‌لو» گفته بود: «شاید {شماها} لباس سبز خاصی را تن من یادتان باشد. این را فهمیده‌ام که لحظات زیادی در زندگی‌ام بوده‌اند که درحالی‌که لباس سبز پوشیده بودم، اتفاقات فوق‌العاده‌ای برایم افتاد... سبز رنگ شانس من است.»

نامزد قبلی جنیفر لوپز، الکس رودریگز، پیش از آن‌که جنیفر لوپز و بن افلک دوباره به هم برگردند، با یک حلقه الماس ۱۶ قیراطی به ارزش ۱.۸ میلیون دلار او را نامزد کرده بود. ظاهرا رابطه آن دو به دلیل خیانت رودریگز پایان گرفت.

بیشتر از زندگی