دفتر شهبانو فرح پهلوی به ایندیپندنت فارسی: ایشان از بیمارستان مرخص شده است

به دنبال انتشار خبر بستری شدن شهبانو فرح پهلوی در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کاربران برای ملکه پیشین ایران آرزوی سلامتی کردند

دفتر شهبانو فرح پهلوی روز جمعه و ساعاتی پس از انتشار خبر بستری شدن او در بیمارستان، به ایندیپندنت فارسی گفت که او از بیمارستان مرخص شده و به خانه بازگشته‌ است.

دفتر شهبانو فرح پهلوی پیشتر در روز جمعه در بیانیه‌ای کوتاه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد ملکه پیشین ایران به دلیل عوارض جانبی دارویی به بیمارستان منتقل شده و تحت مراقبت قرار گرفته است.

مسئول دفتر ایشان در توضیح به ایندیپندنت فارسی گفت، داروی جدیدی که تجویز شده بود «به ایشان نساخته و به دلیل داشتن حالت تهوع به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بودند.»

وی افزود «ایشان تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته و پس از ساعاتی از بیمارستان مرخص و به خانه بازگشته‌اند. شهبانو فرح پهلوی در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا هستند.»

شهبانو فرح پهلوی ساعاتی بعد در یک پیام صوتی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی گفت «از همه شما هم‌میهنان عزیز که ... با مهربانی جویای حال من بودید، صمیمانه سپاسگزارم.»‎

شهبانو فرح پهلوی ۸۳ ساله است و در پاریس زندگی می‌کند و گاهی برای دیدار با دیگر اعضای خانواده، از جمله شاهزاده رضا پهلوی، به ایالات متحده سفر می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به دنبال انتشار خبر بستری شدن او در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کاربران برای ملکه پیشین ایران آرزوی سلامتی کردند.

همسر محمدرضا پهلوی پادشاه فقید ایران، در سال‌های اخیر ضمن موضع‌گیری‌های صریح علیه حکومت جمهوری اسلامی، با امیدواری فراوان به آینده ایران، همواره از «پیروزی نور بر تاریکی» سخن گفته است.

از زمان اعتراضات دی ماه ۱۳۹۶ که معترضان شعارهایی در حمایت از رضا شاه و خاندان پهلوی سردادند، توجه به اقدامات رضا شاه و محمدرضا شاه پهلوی و نیز شهبانو فرح در نوسازی و پیشرفت ایران، بیش از پیش افزایش یافته است.