درخشش استرالیایی‌ها در تنیس مسترز میامی

مرد شماره هفت تنیس جهان در یک مسابقه‌ که تنها ۵۲ دقیقه طول کشید بازی را به نیک کیریوس پر حاشیه واگذار کرد

نیک کیریوس، بازیکن تنیس استرالیایی - Mark Brown/AFP

رقابت‌های تنیس مسترز میامی در دور دوم پیگیری شد و در مهمترین مسابقات آندری روبلف روس، مرد شماره هفت تنیس جهان در یک مسابقه‌ که تنها ۵۲ دقیقه طول کشید بازی را به نیک کیریوس استرالیایی و پر حاشیه واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

روبلف که هفته گذشته نیز تا نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس مسترز ایندیان ولز پیش آمده بود در دور دوم رقابت‌های میامی حریف تنیس‌باز استرالیایی نشد و در دو ست متوالی با نتایج ۶-۴ و ۶-۰ شکست خورد.

نیک کیریوس که به‌تازگی بازی‌های درخشانی از خود به نمایش می‌گذارد هفته گذشته نیز مقابل نادال بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و بازی را در حالی که می‌توانست برنده از زمین مسابقه خارج شود در سه ست واگذار کرد.

این تنیس‌باز استرالیایی در مرحله بعدی رقابت‌ها به مصاف فابیو فونینی ایتالیایی که خود استاد به حاشیه کشاندن مسابقه‌های تنیس است، خواهد رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیگر استرالیایی حاضر در رقابت‌های تنیس میامی، تناسی کوکیناکیس است که رابطه بسیار نزدیکی با نیک کیریوس دارد و به همراه او موفق شد قهرمانی رقابت‌های دو نفره تنیس آزاد استرالیا را به دست آورد.

تناسی مقابل دیه‌گو شوارتسمن آرژانتینی مرد شماره ۱۵ تنیس جهان قرار گرفت و موفق شد به سختی و با نتیجه دو بر یک این حریف سمج آرژانتینی و کوتاه‌ قامت را از پیش رو بردارد. کوکیناکیس ست اول را ۶-۴ به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و در ست دوم در حالی که تنها یک امتیاز با حذف از رقابت‌ها فاصله داشت با زدن یک ضربه فورهند تماشایی به جریان مسابقه بازگشت و ست دوم را در تایبرک و ۷-۶ پیروز شد تا بازی به ست نهایی و سوم کشیده شود.

در ست سوم هم او موفق شد ۶-۴ پیروز شود و از یک باخت محتمل نجات پیدا کند. او در دور سوم رقابت‌ها بازی نسبتا آسانی مقابل دنیس کودلا از آمریکا دارد.

در دیگر دیدار حساس دور دوم رقابت‌ها الکساندر زورف آلمانی، مرد شماره چهار تنیس جهان که به‌تازگی سرگی بروگوئرا اسپانیایی، بازیکن مشهور و سابق دنیای تنیس را در جمع مربیان خود می‌بیند، موفق شد در یک بازی نسبتا دشوار دو بر یک و با نتایج ۶-۴، ۳-۶ و ۶-۳ بر برنا چوریچ کروات پیروز شود و به دور سوم رقابت‌ها راه پیدا کند.

زروف در دور سوم باید با مکنزی مک دانلد روبرو شود که به راحتی و در دو ست متوالی موفق شد گریگور دیمیتروف مشهور از بلغارستان را شکست دهد‌.

بیشتر از تنيس