کیت میدلتون چکمه‌های دوران نامزدی‌اش را پوشید

دوشس کمبریج یک جفت چکمه‌ای را که نخستین بار بیش از یک دهه پیش پوشیده بود، دوباره به پا کرد

از انتخاب‌ لباس‌های دوشس مشخص است که او  بسیار آگاهانه به سراغ کمد لباسش می‌رود-twitter/NewsCambridges

کیت میدلتون در این هفته  با یک جفت چکمه ۲۴۵ پوندی آکواتالیا روژ در ولز دیده شد؛ همان چکمه‌ای که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ به عنوان عضو آینده خاندان سلطنت، در یکی از مراسم‌‌های نامزدی‌‌اش پوشیده بود.

او همچنین باردیگر این چکمه‌ها را پس از ازدواج با شاهزاده ویلیام، در سال ۲۰۱۲ پوشید.

از انتخاب‌ لباس‌های دوشس مشخص است که او  بسیار آگاهانه به سراغ کمد لباس سلطنتی‌اش می‌رود.

سال گذشته، کیت همان کت الکساندر مک‌کوئینی را به تن داشت که در مراسم یکشنبه یادبود سال ۲۰۱۸ پوشیده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال ۲۰۲۱، دوشس یک جفت چکمه منگوله‌دار بلند پنه‌لوپه چیلورز را که در ۱۸ سال گذشته در مراسم‌های نامزدی مختلف پوشیده بود، به پا کرد و در مراسم اجرای رویال ورایتی ۲۰۲۱ نیز یک لباس سبز درخشان از جنی پکهام را که نخستین بار در سال ۲۰۱۹ پوشیده بود، به تن کرد.

سال گذشته، در مراسم افتتاحیه جوایز «ارت‌شات» (Earthshot) که توسط ویلیام برای اعطای جایزه به حامیان محیط زیست راه‌اندازی شد، دوک و دوشس شرکت‌کنندگان را تشویق کردند تا در انتخاب لباسی که می‌پوشند، پایداری و توجه به محیط زیست را مدنظر داشته باشند.

در مراسم اهدای جوایز، کیت لباس الکساندر مک‌کوئین را که آخرین بار ۱۰ سال گذشته پوشیده بود، به تن داشت، و ویلیام کت مشکی سبز مخملی و یقه‌ تیره‌اش را با شلواری با عمر۲۰ سال پوشید.

از دیگر افراد مشهور در آن مراسم، اما واتسون بود که با لباس سفارشی هریس رید که از ۱۰ لباس عروس جدید آکسفام ساخته شده بود، روی فرش سبز راه رفت.

اما تامپسون، بازیگر بریتانیایی، نیز کت و شلوار آبی تیره با پیراهن سفیدی بر تن داشت که آخرین بار در سال ۲۰۱۸، هنگام دریافت لقب سلطنتی افتخاری خود (Damehood) پوشیده بود.

بیشتر از زندگی