جواهرات سلطنتی سر صحنه فیلمبرداری دزدیده شد

به خریداران عتیقه هشدار داده شده که در صورت مشاهده این اقلام با ارزش به پلیس اطلاع دهند

سخنگوی نتفلیکس گفت این حادثه فیلم‌برداری را متوقف نمی‌کند زیرا «جایگزین‌هایی پیدا خواهند شد»-Twitter/TheCrownNetflix

دزدان پس از حمله به سه کامیون، ۲۰۰ قطعه جواهر و عتیقه‌جات به ارزش بیش از ۲۰۰هزار دلار از جمله یک تخم جواهرنشان را از صحنه فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی تاج (The Crown) دزدیدند

پلیس بریتانیا در جستجوی دزدانی است که به کامیون‌های حمل بار مجموعه تلویزیونی تاج حمله کرده و جواهرات و عتیقه‌جاتی به ارزش بیش از ۲۰۰هزار دلار را که در فیلم‌برداری از آن‌ها استفاده می‌شد به سرقت بردند.

 به گفته پلیس هفته گذشته به سه وسیله نقلیه حاوی وسایل مورد استفاده در فیلم‌برداری دستبرد زده شد و «تعدادی از وسایل» به سرقت رفت.

 در میان ۲۰۰ قطعه به سرقت رفته یک ماکت گران‌بها از تخم‌ جواهرنشان روسی خریداری‌شده توسط پادشاه جورج  پنجم و ملکه مری، شمعدان، جواهرات، ساعت و ظروف نقره به چشم می‌خورد.

یک منبع مطلع به رسانه‌ها گفت: «تولیدکنندگان دقتی باورنکردنی به جزئیات دارند و هر آیتم با دقت انتخاب‌شده بود. از دست دادن این چیزها واقعا ناراحت‌کننده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 پلیس در حال تحقیق درباره این پرونده است و به خریداران عتیقه هشدار داده شده که در صورت مشاهده این اقلام با ارزش به پلیس اطلاع دهند.

سارقان قبل از فیلم‌برداری صحنه‌هایی با حضور ایملدا استونتون در نقش ملکه و جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ به عنوان بخشی از فصل پنجم سریال تاج، موفق شدند به کامیون‌ها دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی نتفلیکس گفت این حادثه فیلم‌برداری را متوقف نمی‌کند زیرا «جایگزین‌هایی پیدا خواهند شد».

در فصل پنجم تاج، استونتون جایگزین اُلیویا کُلمن در نقش ملکه خواهد شد و لسلی منویل قرار است جایگزین هلنا بونم کارتر در نقش شاهدخت مارگارت خواهر ملکه شود.

دو فصل پایانی تاج تاریخچه خانواده سلطنتی را در طول دهه ۱۹۹۰ و تا ۲۰۰۳ پوشش می‌دهد و انتظار می‌رود شامل سخنرانی ملکه در چهلمین سالگرد به قدرت رسیدن خود در سال ۱۹۹۲، سالی که آن را «سال وحشتناک» نامید، باشد.

اشاره او به بر هم خوردن ازدواج سه فرزندش بود. طلاق شاهزاده اندرو، شاهدخت آن و همچنین جدایی شاهزاده چارلز از شاهدخت دایانا.

فروپاشی رابطه چارلز و دایانا بخش اصلی فصل جدید سریال خواهد بود.

فصل چهارم تاج که در نوامبر سال گذشته پخش شد، داستان عاشقانه اولیه بین چارلز و دایانا را روایت می‌کرد.

بیشتر از زندگی