نمایشگاه صنایع دفاعی جهان روز یکشنبه در عربستان سعودی افتتاح می‌شود

این نمایشگاه در پی شتاب بخشیدن به پیشرفت‌های صنایع نظامی و دفاعی از طریق به نمایش گذاردن آخرین دستاوردهای فنآوری از سرتاسر جهان است

نخستین دوسالانه نمایشگاه جهانی صنایع دفاعی در عربستان سعودی افتتاح می‌شود-شرق الاوسط

نخستین دوسالانه نمایشگاه جهانی صنایع دفاعی در عربستان سعودی افتتاح می‌شود. این نمایشگاه  با حمایت ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی  از روز یکشنبه ششم مارس به مدت چهار روز برگزار می‌شود. برآورد می‌شود ۳۰ هزار بازدید کننده از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش الشرق الاوسط برگزار کننده این نمایشگاه صنایع دفاع، که قرار است هر دو سال یکبار برگزار شود، اداره کل صنایع نظامی عربستان سعودی است. این نمایشگاه در پی شتاب بخشیدن به پیشرفت‌های صنایع نظامی و دفاعی از طریق به نمایش گذاردن آخرین دستاوردهای فنآوری از سرتاسر جهان است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هیئت‌های بلندپایه‌ای از ده‌ها کشور جهان از غرفه‌های این نمایشگاه چهار روزه بازدید خواهند کرد و نزدیک به ۶۰۰ غرفه‌دار از بیش از ۴۰ کشور جهان محصولات و فن‌آوری‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

احمد عبدالعزیز العوهلی، ریاست اداره کل صنایع نظامی عربستان سعودی، می‌گوید: «روز ششم مارس نقطه عطفی در مسیر صنایع دفاعی عربستان سعودی است چرا که هدف ما این است که تا سال ۲۰۳۰،  ۵۰ درصد بودجه نظامی کشور در صنایع دفاعی داخل کشور هزینه شود. ما شاهد علاقه بین‌المللی گسترده‌ای برای شرکت در این نمایشگاه هستیم و امیدواریم شاهد فضای مساعدی برای شبکه‌سازی و همکاری‌های فرامرزی باشیم که عامل نوآوری در این صنایع است.»

اندرو پیرسی، مدیرعامل نمایشگاه جهانی صنایع دفاعی، می‌گوید: «هدف نمایشگاه جهانی صنایع دفاعی این است که به یکی از بهترین رویدادهای جهانی در حوزه دفاع و امنیت تبدیل شود و فضایی برای دیدارهای بین‌المللی و برنامه‌های بی‌نظیری برای شبکه‌سازی فراهم کند. ما منتظر شرکت هیات‌ها  از بیش از ۸۰ کشور جهان هستیم.»

در روز هشتم مارس، روز جهانی زن، زنان برجسته صنایع دفاعی در رویدادی ویژه گرد هم می‌آیند تا مشارکت بیشتر زنان در این حوزه را تشویق و ترغیب کنند.

بیشتر از جهان