متحدان ماگا پشت رسانه‌ اجتماعی جدید دونالد ترامپ ایستادند

عنوان رسانه اجتماعی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده،«تروت سوشال» است

پیش از راه‌اندازی سوشال تروت سوشال، بسیاری از حامیان دونالد ترامپ در کنگره اعلام کردند که در این سایت حضور خواهند داشت - Chris DELMAS / AFP

اعضای جمهوری‌خواه کنگره سایت رسانه اجتماعی آتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، با عنوان «تروت سوشال» (Truth Social) را  پیش از راه اندازی‌ آن در این هفته، تبلیغ کردند.

رویترز از قول یکی از مدیران اپل گزارش کرد که رسانه اجتماعی ترامپ ممکن است روز دوشنبه راه‌اندازی شود و پیش از راه‌اندازی، بسیاری از جنجالی‌ترین حامیان رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در کنگره اعلام کردند که در این سایت حضور خواهند داشت.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، که حساب کاربری او در توییتر ماه پیش به دلیل اشاعه اطلاعات نادرست در مورد کووید-۱۹ برای همیشه حذف شد، اعلام کرد که در این اپلیکشین خواهد داشت.

او از حساب کاربری نمایندگی خود چنین توییت کرد: «یکی از نقش‌های رهبران منتخبی که سوگند خورده‌اند از قانون اساسی دفاع کنند، حمایت از آزادی‌های مردم است. متاسفانه وقتی پای آزادی بیان به میان می‌آید، کنگره ناتوان است و کنار می‌ایستد؛ در حالی که فناوری‌های عظیم و رسانه‌های عظیم با مشتی آهنین بر اطلاعات چیره شده‌اند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مت گیتز، نماینده فلوریدا، نیز روز جمعه از حساب کاربری رسمی نمایندگی‌‌اش در توییتر نوشت که در پلتفرم مذکور حضور خواهد داشت.

او از حساب کاربری رسمی نمایندگی خود چنین توییت کرد: «تروت سوشال یک تغییردهنده مسیر بازی است.»

پل گاسر، نماینده، نیز حضور خود را در آن اعلام کرد. او کسی است که کنگره توییت‌هایش را سانسور کرده بود؛ زیرا در توییتر یک ویدیوی انیمیشن از شخصیتی گذاشت که با سر خود، سر شخصیت دیگری را می‌برید که چهره الکساندر اوکاسیو- کورتز، نماینده، روی آن بود.

۳- ما هنوز سیستم سرمایه‌داری داریم که به ما این اجازه را می‌دهد که در بازار رقابت کنیم.

درست مانند رستورانی با غذا و خدمات بد که با باز شدن رستورانی با غذا و خدمات خوب از بازار خارج می‌شود، گزینه‌ها همیشه برای مشتریان خوب هستند.

حالا می‌بینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

- مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره (@RepMTG) ۲۰ فوریه ۲۰۲۲

دکتر گاسر، دندانپزشک پیشین، چنین توییت کرد: «تروت سوشال؛ خیلی عالی است که سرانجام با رئیس‌جمهوری ترامپ به پلتفرم برمی‌گردیم.»

تروت سوشال یک تغییردهنده بازی است.

pic.twitter.com/JDwICweCW6

- مت گیتز، نماینده کنگره (@RepMattGaetz) ۱۸ فوریه ۲۰۲۲

دوین نانز، نماینده پیشین کنگره و رئیس پیشین کمیته اطلاعات مجلس که سال گذشته استعفا کرد تا مدیر اجرایی تی‌ام‌تی‌جی (TMTG)، گروه رسانه و فناوری ترامپ، شود، این شبکه را مدیریت خواهد کرد.

تروت سوشال. pic.twitter.com/aDwSwADsj2

- پل گاسر (@DrPaulGosar) ۱۹ فوریه ۲۰۲۲

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سال گذشته (۲۰۲۱)، به دلیل نقشش در تحریک شورش ۶ ژانویه در ساختمان کنگره، از توییتر منع شد.

© The Independent