هفته مد نیویورک: ظهور یک ستاره در دنیای طراحی لباس

ویلفردو به طور کاملا اتفاقی طراحی لباس عروس را آغاز کرد و خیلی زود متوجه شد که عاشق این حرفه است

با آغاز هفته مد نیویورک، هرروز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید. این مراسم بستری برای رقابت نشان‌های تجاری و رونمایی از جدیدترین مجموعه لباس‌ و طراحی‌ آنان است. 

 ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است. 

ویلفردو متولد و بزرگ شده هالیوود شمالی در کالیفرنیا است. علاقه بی حدومرز او به دنیای مد از اوایل نوجوانی‌اش آغاز شد. او پس از حضور در چندین مدرسه هنرهای نمایشی در کالیفرنیای جنوبی و خانه اپرای ساراسوتا، از دنیای هنرهای نمایشی مهاجرت کرد و به دنبال علاقه‌اش یعنی دنیای مد رفت. او به نیویورک نقل‌مکان کرد و کارش را در یک خرده‌فروشی آغاز کرد. ویلفردو به‌طور کاملا اتفاقی و از سر ذوق طراحی لباس عروس را آغاز کرد و خیلی زود متوجه شد که عاشق این حرفه است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او اولین نمایشگاه خود را در لس‌آنجلس، کالیفرنیا افتتاح کرد و اولین مجموعه خود به نام «Old Hollywood Glamour‌» را ایجاد کرد که برای تمجید از خطوط بدن زن ساخته شده بود. پس از ماه‌ها کار و پشتکار، لباس‌های او مورد توجه افراد مشهور بین‌المللی مانند مارجوری دو سوزا (‌Marjorie De Sousa) و چیکوییز ریورا (Chiquis Rivera) قرار گرفت و در نشریاتی مانند (Runway Magazine) ران‌وی مگزین و (Elle Bulgaria) آل بولگاریا منتشر شد. 

«‌نینل کنده‌» بازیگر و موسیقیدان مکزیکی برای اولین بار با پوشیدن لباسی با طراحی جراردو، در مراسم Premio Lo Nuestro نام و نشان تجاری این طراح را به دنیای مد بین‌المللی وارد کرد. بعد از آن جراردو در سراسر رویدادهای فرش قرمز مانند گلدن گلوب، امی و گرمی دیده شد.  

ویلفردو در حال حاضر ساکن میامی است و در حال گسترش خط تولید لباس خود است.  

 پاریس هیلتون، دفنه جوی  و چیکویین کوییرا دلاگو تعدادی از مشتریان ویژه جراردو محسوب می‌شوند.

بیشتر از مُد و زیبایی