هفته مد نیویورک در انتظار درخشش تازه واردها

نگاه نیویورک به مد همیشه تجربی‌تر از هفته‌های مد سنتی در میلان و پاریس بوده است

هفته مد پاییز ۲۰۲۲ در نیویورک شبیه هیچ‌یک از رویدادهای قبلی نخواهد بود. با نمایش‌های کوچک‌تر، اقدامات احتیاطی سخت‌گیرانه‌تر در رابطه با کووید-۱۹ و نام‌های بزرگی که در تقویم رسمی غایب هستند، وضعیت هفته مد نیویورک متزلزل به نظر می‌رسد؛ اما این خبر خوبی برای استعدادهای نوظهور خواهد بود.

 با توجه به عدم حضور طراحان برتر در هفته مد نیویورک، نمایش‌های ۱۱ تا ۱۶ فوریه عمدتاً توسط تازه از راه رسیده‌ها و برداشت‌های غیر سنتی درباره آنچه یک نمایش مد و یک هفته مد می‌تواند باشد، پرشده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نگاه نیویورک به مد همیشه تجربی‌تر از هفته‌های مد سنتی در میلان و پاریس بوده است و این فصل این شانس را داریم که ببینیم نیویورک حتی بیشتر از گذشته متمایل به سوی طراحان جوان‌تر و رویدادهای ترکیبی فیزیکی-دیجیتال شده است.

چه نام‌هایی غایب‌اند؟

با شکاف‌هایی در برنامه زمانی که با غیبت تام فورد (که نمایش او به دلیل مشکلات تولید مرتبط با کووید به تعویق می‌افتد)، تام براون (که تاریخ نمایش خود را برای هماهنگی با مت گالا تغییر داده است)، مارک جیکوبز، رودارته، پیر ماس، کریستوفر جان راجرز و... به نظر می‌رسد که دوران نسل جدید نیویورک نزدیک است. نام‌های محبوبی مانند کولینا استرادا و Puppets & Puppets به همراه گروه جدیدی از استعدادهای نوظهور، قرار است تا ستون‌های اصلی هفته مد نیویورک باشند.

بیشتر از مُد و زیبایی