نخستین پرواز مستقیم از پاریس به العلا در عربستان سعودی

پرواز مستقیم پاریس به العلا از روز ۳۰ ژانویه تا ۲۷ مارس که جشنواره زمستانی به اوج خود می‌رسد، هفتگی انجام می‌شود

انتظار می‌رود گردشگران ورودی به العلا برای تماشای یک رقابت اسب‌سواری که بخشی از برنامه جشنواره زمستان است، به طنطوره بروند- عکس از العربیه

نخستین پرواز مستقیم از پاریس، پایتخت فرانسه، روز پنجشنبه در فرودگاه بین‌المللی العلا در عربستان سعودی به زمین نشست. این نخستین پرواز مستقیم از یک کشور اروپایی به این شهر باستانی است.

به گزارش العربیه، هواپیمای بویینگ ۷۸۷ خطوط هوایی سعودی حامل ۷۵ مسافر پس از پنج ساعت پرواز از فرودگاه شارل دوگل به فرودگاه العلا رسید و مقام‌های عربستان سعودی از آن‌ها استقبال کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر این گزارش، فیلیپ جونز، رئیس بخش مدیریت گردشگری و بازاریابی کمیسیون سلطنتی العلا و ژرار ماستراله، رئیس اجرایی آژانس فرانسوی برای توسعه العلا، از جمله مسافران این پرواز بودند.

انتظار می‌رود گردشگران ورودی به العلا برای تماشای یک رقابت اسب‌سواری که بخشی از برنامه جشنواره زمستان است، به طنطوره بروند؛ پی‌یر دوران، قهرمان پیشین المپیک، نیز در میان آن‌ها است.

با وجود آنکه ورود این گروه از گردشگران فرانسوی با برگزاری این جشنواره هم‌زمان شده است، آن‌ها همچنان می‌توانند از جاذبه‌های شهر تاریخی العلا و رویدادهای هنری و فرهنگی آن دیدن کنند.

پرواز مستقیم پاریس به العلا از روز ۳۰ ژانویه تا ۲۷ مارس که جشنواره زمستانی به اوج خود می‌رسد، به صورت هفتگی انجام می‌شود.

بیشتر از جهان