نمایش مُدل های مشهور جهان بر شنزارهای منطقه تاریخی العلا

روزنامه دیلی‌میل العلا را بزرگ‌ترین موزه فضای باز دنیا و جزء میراث جهانی یونسکو معرفی می‌کند

شهر کهن‌العلا در شمال‌غربی عربستان در ماه جاری میلادی به محل نمایش چند تن از معروف‌ترین مانکن‌های دنیا از جمله کیت ماس، سوپرمدل انگلیسی، مبدل شد.

کیت ماس ۴۶ ساله به تازگی برای عکس‌برداری از تازه‌ترین طراحیِ لباس‌ها در کنار چند تن دیگر از مانکن‌های معروف به العلا در عربستان رفت.

حتی تصور قدم زدن این مُدل های مشهور در عربستان سعودی تا همین چند سال پیش غیرممکن بود، اما حال به نظر می‌رسد که با اصلاحاتی که محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور، آغاز کرده  به زودی برگزاری چنین نمایش هایی عادی خواهد شد.

روزنامه دیلی‌میل العلا را بزرگ‌ترین موزه فضای باز دنیا و جزء میراث جهانی یونسکو معرفی می‌کند.

کندیس سوآنپول، امبر والِتا، الک وِک، و شائو وِن‌جو از جمله دیگر سوپرمدل‌هایی هستند که در این سفر کیت ماس را همراهی کرده‌اند.

این مانکن‌ها طرح‌های جدید لباس‌های خود را بر پس‌زمینه شن‌های داغ بیابان‌های عربستان سعودی و پهنه نفس‌گیر آسمان آبی این کشور در منطقه مدینه به نمایش گذاشتند.

شهر العلا محل برگزاری جشنواره زمستانی طنطوره نیز هست که در ابتدای همین سال جاری میلادی پذیرای تعدادی از معروف‌ترین خوانندگان ایرانی از لس‌آنجلس بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عربستان سعودی در چند سال گذشته سخت کوشیده است تا تحولی بزرگ در صنعت گردشگری خود ایجاد کند. برای اولین بار ویزاهای گردشگری صادر می‌شود و برای بسیاری از اتباع خارجی روادید در فرودگاه صادر می‌شود.

کنسرت‌های متعددی که در یکی دو سال اخیر در پی اصلاحات محمد بن سلمان، ولیعهد، برگزار شده، باعث شگفتی بسیار در بین مردم کشورهای منطقه شده است. در کشوری به‌شدت محافظه‌کار که تا همین اواخر حتی یک سالن سینما هم نداشت اینک از خوانندگانی مانند نیکی میناژ از آمریکا تا خوانندگان ایرانی نیز برای اجرای کنسرت دعوت انجام می گیرد.

العلا امروز مرکز استانی به همین نام و بخشی از منطقه مدینه در غرب عربستان است.

بیشتر از مُد و زیبایی