جزئیات ازدواج پسر دیوید و ویکتوریا بکام 

عروس ۲۷ ساله، لباسی از کارهای مادر شوهر طراح مد خود، ویکتوریا بکام، نخواهد پوشید

بر اساس گزارش‌ها این زوج قرار است در ۹ آوریل با هم ازدواج کنند- Instagram/Brooklymbeckham

اولین جزئیات درباره عروسی بروکلین بکام و نامزدش نیکولا پلتز قبل از برگزاری مراسم در بهار امسال منتشر شد.

پس از دو سال انتشار خبر به هم خوردن عروسی‌های جنجالی و بستن پیمان زناشویی در جمع کوچک خانوادگی، بکام ها می‌خواهند یک عروسی مفصل راه بیندازند.

بر اساس گزارش‌ها این زوج قرار است در ۹ آوریل با هم ازدواج کنند و عروس ۲۷ ساله، علیرغم شایعات قبلی لباسی از کارهای مادر شوهر طراح مد خود، ویکتوریا بکام، نخواهد پوشید. بر اساس اطلاعات منتشر شده پیراهن عروس، دو لباس طراحی شده در خانه مد والنتینو خواهد بود. گفته می‌شود که نیکولا، برای انتخاب و امتحان لباس عروس به رم رفته است.

ستاره مجموعه تلویزیونی «بیتس متل" که برای اعلام نامزدی خود یک لباس از برند ویکتوریا بکام پوشیده بود، احتمالاً لباسی از این طراح را در مجلس پذیرایی از میهمانان پس از برگزاری مراسم عروسی به تن خواهد کرد.

مراسم عروسی پدر و مادر بروکلین ۲۲ ساله توسط مجله OK! پوشش داده شد، بااین‌حال گزارش شده است که مجله ووگ، نشریه جهانی مد، درخواست حقوق انحصاری پوشش این جشن عروسی را داشته است.

احتمالا رومئو و کروز، دو برادر ۱۹ و ۱۶ ساله بروکلین ساقدوش‌های داماد خواهند بود و برد، برادر نیکولا، نیز ساقدوش عروس خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج برای پذیرایی از مهمانان خود کمبود فضا نخواهند داشت، زیرا ظاهراً مراسم قرار است در ملک ۲۷ اتاق خوابه فلوریدای نلسون، پدر میلیاردر نیکولا، برگزار شود.

گمان می‌رود که لیست مهمانان پر از ستاره این جشن شامل افرادی مانند جی‌جی حدید، نیکول ریچی و گوردون و تانا رمزی، دوستان خانوادگی بکام‌ها، باشد.

بعید به نظر می‌رسد که التون جان، پدرخوانده بروکلین، بتواند در این مراسم شرکت کند زیرا در همان تاریخ در حال برگزاری تور است.

یک منبع آگاه به رسانه‌ها گفت: «مطمئناً نیکولا و بروکلین می‌خواهند تمام آن روز عالی باشد و توجه آن‌ها به جزئیات بسیار خیره‌کننده و شگفت‌انگیز است. بدیهی است که پول مسئله‌ای نیست، اما بااین‌وجود آن‌ها می‌خواهند روز عروسی‌شان روز جشن گرفتن عشق باشد، نه ثروت.»

گزارش شده است که دیوید ۴۶ ساله پدر بروکلین در این مراسم سخنرانی خواهد کرد و انتظار می‌رود که گردانده اصلی مراسم باشد.

برای حفظ امنیت همه در طول روز و دور کردن مهمانان ناخواسته، یک برنامه امنیتی دقیق برای خانواده هر دو طرف در نظر گرفته شده است. همچنین حضور در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از تلفن‌های همراه در طول مراسم ممنوع خواهد بود.

بیشتر از زندگی