کانیه وست عمارت ۴.۵ میلیون دلاری روبروی خانه کیم کاردشیان را خرید

این خرید ممکن است بخشی از تلاش‌های مستمر وست برای ترمیم رابطه‌اش با کارداشیان باشد

این زوج نخست با هم در خانه کاردشیان زندگی می‌کردند که وست طی چند سال طراحی کرده بود-AFP

کانیه وست، خواننده رپ، عمارتی روبه‌روی خانه کیم کاردشیان، همسر سابق وست و ستاره برنامه واقع‌نمای تلویزیونی، در لس‌آنجلس خریداری کرد.

این خبر را اولین بار تی‌ام‌زی (TMZ) منتشر کرد.

خانه جدید ۴.۵ میلیون دلاری وست، ظاهراً درست روبه‌روی خانه کاردشیان قرار دارد. حاصل ازدواج آن دو، چهار فرزند بوده است.

این خانه پنج خوابه که کمی بیش از ۳۴۰ متر مربع مساحت دارد، طبق گزارش‌ها ۴۲۱ هزار دلار بیش‌تر از قیمت درخواستی برای وست هزینه در بر داشته است و دارای استخر و اصطبل نیز هست.

این زوج نخست با هم در خانه کاردشیان زندگی می‌کردند که وست طی چند سال طراحی کرده بود. وست پس از جدایی، سهم خود از آن خانه را به کاردشیان داد.

این معامله، یکی از چندین معامله املاک و مستغلاتی است که وست طی ماه‌های اخیر انجام داده است. این خواننده در ماه سپتامبر خانه‌ای ساحلی به بهای ۵۳.۷ میلیون دلار نیز در مالیبو خریداری کرد. او اخیراً یکی دیگر از املاک خود را به قیمت ۳.۷ میلیون دلار به فروش گذاشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خرید ممکن است بخشی از تلاش‌های مستمر وست برای ترمیم رابطه‌اش با کارداشیان باشد که طبق گزارش‌ها، حالا با پیت دیویدسون، کمدین برنامه «زنده شنبه‌شب» (اس‌ان‌ال- SNL) در رابطه است.

کانیه در جریان کنسرت اخیر خود با درِیک در مموریال کلوسیوم (La Memorial Coliseum)، اشعار یکی از ترانه‌هایش را تغییر داد و چنین خواند: «من نیازم برگشتن تو است، به‌خصوص با کیمبرلی.»

وست در ماه نوامبر در یکی از درفشانی‌های لفظی خود مدعی شده بود که خدا می‌خواهد او و کارداشیان با هم باشند.

او گفت: «روایت دیدنی برای خدا این است که بتوانیم کل این رابطه را درست کنیم. اشتباهاتی مرتکب شدیم. اشتباهاتی داشته‌ام. به هر دلیلی، علناً کارهایی کردم که سزاوار شوهرها  نیست. اما حالا- نمی‌دانستم قرار است جلو این میکروفون باشم – این‌جا هستم تا روایت را تغییر دهم.»

وست در آن زمان گفته بود که باید «تا حد امکان در کنار فرزندانم باشم»، که می‌تواند توضیحی برای خرید خانه‌ای نزدیک خانه کارداشیان باشد.

تلاش‌های وست برای احیای مجدد رابطه‌اش با خانم کارداشیان، مورد توجه این ستاره تلویزیونی واقع نشد.

کارداشیان درخواست طلاق داده است و در اسناد دادگاه خود اعلام شده است که «هیچ نصحیت یا تلاش آشتی‌جویانه‌ای» نمی‌تواند ازدواج این زوج را درست کند، و در ادامه آمده است که«اختلافات آشتی‌ناپذیری» همچنان بین این زوج وجود دارد.

© The Independent

بیشتر از زندگی