امباپه برای جدایی از پی‌اس‌جی تا ماه مارس صبر می‌کند

قرارداد امباپه با تیم پاریس سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد

کیلیان امباپه، مهاجم جوان و گلزن باشگاه پاریس سن ژرمن تمایل دارد به رئال مادرید بپیوندد - FRANCK FIFE / AFP

کیلیان امباپه، مهاجم جوان و گلزن باشگاه پاریس سن ژرمن مدت زیادی است که تمایل خود را برای پیوستن به باشگاه رئال مادرید نشان داده است و این موضوع در سر خط همه خبرهای ورزشی قرار دارد؛ اما او قصد دارد تا ماه مارس برای گرفتن یک تصمیم مهم صبر کند.

طبق قرعه‌کشی انجام‌شده در رقابت‌های لیگ قهرمانان، دو تیم پی‌اس‌جی و رئال مادرید قرار است در مرحله یک‌هشتم نهایی با یکدیگر رقابت کنند و به‌نظر می‌رسد امباپه قصد دارد تا از به وجود آمدن حاشیه پیش از انجام دیدارها جلوگیری کند. تیم فوتبال رئال مادرید مدت زیادی است که به دنبال این مهاجم فرانسوی است و پیش از شروع فصل جدید رقابت‌ها نیز تلاش بسیار زیادی کرد تا این بازیکن را با مبلغ ۲۲۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد؛ اما مدیران پی‌اس‌جی حاضر به فروش این بازیکن نشدند.

قرارداد امباپه با تیم پاریس سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او می‌تواند به‌صورت آزاد این تیم را ترک کند. ازاین‌رو باشگاه فرانسوی می‌توانست با فروش به‌موقع او از ضرر مالی جلوگیری کند و سود خوبی از فروش امباپه به‌دست آورد؛ اما سران باشگاه و به‌خصوص مدیر تیم یعنی لئوناردو برزیلی، امید دارند که بتوانند او را در پاریس ماندگار کنند. آن‌ها بارها برای تمدید قرارداد با او اقداماتی انجام داده‌اند، اما او هیچ‌یک از این پیشنهاد‌ها را قبول نکرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باشگاه پاریس سن ژرمن با آوردن مسی به این تیم، شرایط را برای این مهاجم جوان به‌گونه‌ای رقم زد تا او بیش‌ازپیش به درخشش در رقابت‌های اروپایی ادامه دهد و تصمیم به ماندن بگیرد. فکر رفتن امباپه به مادرید از زمانی آغاز شد که زیدان، سرمربی رئال مادرید بود و ارتباط نزدیک این دو به یکدیگر باعث شد تا امباپه تصمیم به ترک پی‌اس‌جی بگیرد. در ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی برآمدن زیدان به پی‌اس‌جی نیز شنیده شد و گفته‌ شده بود سران باشگاه برای نگه‌داشتن امباپه می‌خواهند تا زیدان را به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه منصوب کنند.

طبق قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی، او می‌تواند تنها چند روز دیگر و در ابتدای سال میلادی جدید پیش‌قراردادی با باشگاه موردنظر خود به امضا برساند و طبق خواسته و آرزویش در تابستان به رئال مادرید ملحق شود. او که یکی از طرفداران سفت‌و‌سخت کریستیانو رونالدو است، قصد دارد تا همانند او در رئال به یکی از بهترین مهاجمان دنیا تبدیل شود.

امباپه به‌تازگی جشن تولد ۲۳ سالگی خود را پشت سر گذاشته است و بازیکنان و دوستان او در یک اقدام عجیب پیراهنی از پی‌اس‌جی را به او هدیه دادند که در پشت پیراهن عدد ۲۰۵۰ درج‌ شده بود. همین موضوع سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد که او با باشگاه فرانسوی به توافق رسیده است و نگرانی مسئولان رئال مادرید را نیز به همراه داشت؛ اما طبق گفته‌های خودش، او تا بعد از مسابقه برگشت مقابل رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان که در ماه مارس برگزار می‌شود، صبر خواهد کرد و در آن زمان برای رفتن یا ماندن در پاریس نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

بیشتر از فوتبال