پی‌اس‌جی - رئال؛ راموس برای انتقام به اسپانیا بازمی‌گردد؟

در یکی از حساس‌ترین قرعه‌ها، تیم فوتبال پی‌اس‌جی به همراه ستاره‌هایش باید به مصاف رئال مادرید برود

بی‌تردید رویارویی راموس با رئالی‌ها جذابیت زیادی خواهد داشت - FRANCK FIFE / AFP

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با حواشی بسیار زیادی همراه بود. اشتباه در قرعه‌کشی ابتدایی سبب شد اعلام شود که تیم‌های منچستریونایتد و ویارئال باید به مصاف یکدیگر بروند، اما چنین چیزی امکان‌پذیر نبود چراکه هردوی آن‌ها از یک گروه به مرحله حذفی راه یافته بودند. بدین ترتیب قرعه‌کشی اولیه مسابقات باطل شد و این مراسم پس از دقایقی دوباره برگزار شد.

در یکی از حساس‌ترین قرعه‌ها، تیم فوتبال پی‌اس‌جی به همراه ستاره‌هایش باید به مصاف رئال مادرید برود که رقابتی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود؛ تقابل امباپه با تیمی که آرزوی پوشیدن پیراهنش را دارد و شاید در تابستان سال آینده به آنجا برود، سرخیو راموس که مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و بدون شک لیونل مسی که این بار می‌باید با پیراهن تیمی دیگر مقابل مادرید به میدان رود.

بی‌تردید رویارویی راموس با رئالی‌ها جذابیت بالاتری خواهد داشت. او سال‌های طولانی کاپیتان کهکشانی‌ها بود و با اینکه به ماندن در مادرید تمایل زیادی داشت، سران باشگاه و در راس آن‌ها فلورنتینو پرز، حاضر نشدند قرارداد او را تمدید کنند و او به ناچار مادرید را به مقصد پاریس ترک کرد. این دیدار از این جهت می‌تواند برای او جنبه انتقامی از مدیرعامل کنونی مادرید را نیز داشته باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرخیو راموس به قرعه سختی که در این مرحله نصیبشان شده است، واکنش نشان داد و گفت: «ما ابتدا قرار بود با منچستر بازی کنیم اما بعدا مشخص شد که این قرعه‌کشی باطل شده است و حالا باید با رئال بازی کنیم. اصلا دوست نداشتم مقابل تیم سابقم بازی کنم. مشخصا بازگشتم به سانتیاگو برنابئو فوق‌العاده است چرا که به دلیل شرایط همه‌گیری نتوانستم با هواداران مادرید خداحافظی کنم. من هنوز هم عاشق رئال مادرید و هوادارنشم. سرنوشت قابل‌پیش‌بینی نیست اما باید با شرایط فعلی روبه‌رو شویم. من هم‌اکنون در خدمت تیم فوتبال پاری‌ سن‌ژرمنم و خود را برای دفاع از تیمم آماده می‌کنم. بدون شک هر چیزی که در توان داشته باشم را برای کمک به صعود تیم به کار خواهم گرفت. پس از آمدن به فرانسه، شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و مصدومیت باعث شد تا مدت زیادی از شرایط رقابت دور باشم. حالا همه‌چیز به حالت عادی بازگشته است و از بودن در اینجا خوشحالم و دوست دارم تا نهایت تلاشم را برای تیمم انجام دهم.»

بدون شک تیم فوتبال رئال مادرید در این مسابقه کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت. سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو از جمله بازیکنانی‌ بودند که در چند دوره حضورشان، در قهرمانی‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقشی اساسی داشتند. لیونل مسی هم که به‌تازگی هفتمین توپ طلای خود را به دست آورده، از دیگر بازیکنان پی‌اس‌جی است که آمار گل‌هایش‌ به رئال مادرید با لباس بارسا چشمگیر است و به نظر می‌رسد برای تکرار آن روزهای درخشان  انگیزه بسیار بالایی هم دارد.

پاری سن‌ژرمن در دیدار رفت که ۱۵ فوریه در پاریس برگزار می‌شود، میزبان رئال مادرید خواهد بود.

بیشتر از فوتبال