پیام کریسمس دوشس کمبریج: مهربانی، عشق، همدلی و شفقت

کیت میدلتون خواست رنج کسانی که مشکلاتشان کمتر به چشم می‌آید نیز به رسمیت شناخته شود

در دومین سالی که جشن‌های سال نو تحت تأثیر همه‌گیری باعث جدا افتادن مردم شده است، خانواده سلطنتی بریتانیا نیز نمی‌توانند این روزها را با هم بگذرانند-twitter/KensingtonRoyal

دوشس کمبریج در پیامی به مناسبت جشن‌های کریسمس و با بزرگداشت «مهربانی و حسن نیت» گفت که جدایی بین افراد که در اثر همه‌گیری به وجود آمد باعث شد تا درک کنیم چقدر به یکدیگر نیاز داریم.

دوشس پیش از اجرای سرود «وست‌مینستر ابی برای قهرمانان» توسط گروه همسرایان، گفت که احساس سپاسگزاری بزرگی نسبت به همه کسانی دارد که در طول قرنطینه به یکدیگر کمک کرده‌اند. «ما دوران بسیار تلخی را گذرانده‌ایم. چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. ما عزیزانمان را از دست داده‌ایم. ما کارگران و کادر درمان را تحت‌فشار شدید دیده‌ایم و همچنین از نظر عاطفی و اجتماعی بیشتر از یکدیگر دور شده و منزوی شده‌ایم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما فکر می‌کنم از طریق آن دوری و جدایی، متوجه شده‌ایم که چقدر به یکدیگر نیاز داریم و چگونه اعمال محبت‌آمیز و عشق و مهربانی واقعاً می‌تواند ما را در مواقع پریشانی آرام کند و تسکین دهد.»

برنامه سرودخوانی شامل مهمانانی از مؤسسات خیریه‌ای که ملکه، شاهزاده ولز و دوشس کورنوال یا کمبریج‌ها حامیان آن‌ها بودند، همچنین پرستاران جوان، رهبران مذهبی، سربازان ارتش و زنان و کسانی که در طول قرنطینه با بیماری یا انزوا دست‌وپنجه نرم کردند، بود.

کیت میدلتون همچنین شب گذشته درباره مراسم روز کریسمس در حساب رسمی کمبریج‌ها در اینستاگرام نوشت: «ما می‌خواستیم تا یک تشکر بزرگ خطاب به مردم فوق‌العاده‌ای که از جامعه خود حمایت کردند بگوییم. همچنین می‌خواستیم تا رنج کسانی را که مشکلاتشان شاید کمتر به چشم آمد نیز به رسمیت بشناسیم.»

در دومین سالی که جشن‌های سال نو تحت تأثیر همه‌گیری باعث جدا افتادن مردم شده است، خانواده سلطنتی بریتانیا نیز نمی‌توانند این روزها را با هم بگذرانند. شاهدخت آن، تنها دختر ملکه، نمی‌تواند کریسمس را با مادرش بگذراند چون تست کووید همسرش، سِر تیموتی لارنس، اوایل این هفته مثبت شد و این زوج به جای سفر به کاخ وینزر (Windsor)، در خانه قرنطینه خواهند شد.

معلوم نیست دوک و دوشس کمبریج، همچنین شاهزاده ولز و دوشس کورنوال، کریسمس خود را در چه محلی سپری خواهند کرد.

ملکه بریتانیا نیز کریسمس و تعطیلات سال نو را در وینزر خواهد گذراند و طبق معمول به منزل خود در نورفولک سفر نخواهد کرد. تصمیم ملکه برای رعایت احتیاط درباره سویه جدید کرونا گرفته شد.

این تصمیم ملکه در حالی گرفته شد که در روزهای اخیر هیئت دولت بریتانیا به علت برگزاری «دیدار کاری» که از نظر افکار عمومی شبیه مهمانی کریسمس بود ملامت می‌شوند.

بیشتر از زندگی