نجات ۷۰ گربه از خانه مردی که به خود شلیک کرد

ماموران کنترل حیوانات به دلیل غیربهداشتی بودن شرایط زندگی در آن خانه برای نجات گربه‌ها وارد عمل شدند

در این خانه بیش از ۷۰ گربه از بچه‌گربه گرفته تا گربه‌های بزرگ وجود داشت- NHSPCA

پلیس در جریان تحقیق در مورد مردی که در ناحیه شکم گلوله خورده بود، وارد خانه‌اش در نیوهمپشایر [ایالات‌متحده] می‌شود و خود را با حدود ۷۰ گربه روبه‌رو می‌بیند.

اسکات کین، رئیس پلیس کنزینگتون در گفتگو با نشریه نیوزویک سیر تحولاتی را که به بازدید از خانه مرد مذکور انجامید، بازگو کرد. به گفته آقای کین، بامداد روز چهارشنبه، مردی با زخم گلوله در شکمش خود را به بیمارستان «اگزتر» می‌رساند.   

او ادعا کرد که اسلحه‌اش حین تمیز کردن از دستش روی نیمکت می‌افتد و گلوله به شکمش اصابت می‌کند، اما پلیس با توجه به اینکه همسرش به‌جای صدا کردن آمبولانس، او را با اتومبیل به بیمارستان می‌رساند، به این مورد مظنون می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای کین گفت: «با ما از اتاق اورژانس بیمارستان تماس گرفتند و گفتند بیماری با زخم گلوله در شکمش آنجاست. آن‌ها [شرایط] را عجیب دیدند، زیرا همسر این مرد او را با اتومبیل به بیمارستان رسانده بود و آن‌ها آمبولانس خبر نکرده بودند.

پلیس تصمیم می‌گیرد برای تحقیق در مورد این واقعه عجیب به خانه این مرد برود و متوجه می‌شود که در این خانه بیش از ۷۰ گربه از بچه‌گربه گرفته تا گربه‌های بزرگ وجود دارد و فضای آن مملو از بوی شدید ادرار و مدفوع گربه است. 

آقای کین گفت: «خانه را گربه‌ها برداشته بودند. سراسر آن پوشیده از ادرار و مدفوع گربه بود. در ابتدا که پلیس وارد خانه شد، تصور می‌کردیم تعداد گربه‌ها ۳۰ عدد باشد، اما حالا می‌بینیم حدود ۷۰ گربه [در آن خانه] بوده است.»

ماموران کنترل حیوانات به دلیل غیربهداشتی بودن شرایط زندگی در آن خانه برای نجات گربه‌ها وارد عمل شدند. آن‌ها همچنان خانه مذکور را زیر نظر دارند تا اطمینان حاصل کنند که همه گربه‌ها به‌درستی نجات داده‌ شده‌اند.

گربه‌ها در مرکز «انجمن جلوگیری از ظلم علیه حیوانات» در نیوهمپشایر اسکان داده‌ شدند و پیش از آن‌که برای پذیرفته شدن در خانه‌های صاحبان جدیدشان آماده شوند، تحت معاینات پزشکی قرارگرفته‌اند.

استیو اسپرول، مدیر خدمات سازمان حمایت حیوانات نیوهمپشایر گفت: «گربه‌ها در خانه‌ای به‌وضوح پر ازدحام زندگی می‌کردند. هنوز در‌مورد شرایط گربه‌ها تصمیم‌گیری نشده است. دامپزشک ما در طول روزهای آینده آن‌ها را ارزیابی خواهد کرد.» 

این سازمان می‌گوید مردم از هم‌اکنون برای پذیرفتن تعدادی از گربه‌ها اظهار علاقه کرده‌اند. آن‌ها پس از تایید سلامت از طرف دامپزشک آماده رفتن به خانه‌های جدیدشان خواهند شد.

© The Independent

بیشتر از جهان