قهرمان لیگ فوتبال برزیل هواداران خود را به خالکوبی رایگان مهمان کرد

هواداران دوآتشه این تیم تا نیمه‌شب در صف ماندند تا یکی از هزار خالکوبی هدیه باشگاه  را بر بدن خود نقش کنند

تیم آتلتیکو مینیرو موفق شد روز پنجشنبه در حالی که با دو گل از میزبانش، باهیا، عقب بود، در پنج دقیقه توفانی سه گل بزند - طرفداری

تیم فوتبال آتلتیکو مینیرو که پس از پنجاه سال توانست قهرمان لیگ فوتبال برزیل شود، با عرضه خالکوبی رایگان برای هواداران خود، این قهرمانی را جشن گرفت.

به گزارش فرانس ۲۴، صدها هوادار باشگاه فوتبال آتلتیکو مینیرو در شهر «بلو هوریزنته» در جنوب برزیل که خانه این باشگاه است، زیر بارانی که بند نمی‌آمد صف کشیدند تا از میان چهار طرح پیشنهادی باشگاه، هر یک را که می‌خواهند برای خالکوبی  برگزینند. 

سازمان‌دهندگان این برنامه، ۳۰ هنرمند خالکوب را به کار گرفته بودند تا در استادیوم ام -آر-وی که در حال ساخت است و خانه نوین آن باشگاه خواهد شد، هواداران آن تیم بتوانند شادمانی قهرمانی را برای همیشه بر تن خود به یادگار نقش کنند. 

تریزینیا داس گراکاس، بازنشسته ۷۳ ساله، با افتخار خالکوبی تازه خود را نشان می‌دهد و می‌گوید: «من در دلم یک خروس داشتم. حالا یکی هم روی بازویم دارم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برخی از هواداران دوآتشه این تیم تا نیمه شب در صف ماندند تا یکی از هزار خالکوبی هدیه باشگاه  را بر بدن خود نقش کنند. 

سازمان‌دهندگان این برنامه بی‌نظیر، از هواداران باشگاه آتلتیکو مینیرو خواستند تا به ازای خالکوبی،‌ یک کیلوگرم مواد خوراکی به خیریه‌ها اهدا کنند.

پشتیبان مالی این رویداد شرکت ساختمانی ام‌-آر‌-وی بود. روبنس منین، بنیانگذار این شرکت، یکی از کسانی است که به آتلتیکو مینیرو وامی بدون بهره داده بود تا آن باشگاه بتواند مجموعه‌ای از ستاره‌های فوتبال کشور را به خدمت بگیرد. 

تیم آتلتیکو مینیرو موفق شد روز پنجشنبه در حالی که با دو گل از میزبانش، باهیا، عقب بود، در پنج دقیقه توفانی سه گل بزند و در حالی که هنوز دو هفته به پایان مسابقات فصل جاری مانده است، از قهرمانی خود در لیگ آ  مطمئن شود. 

این باشگاه از سال ۱۹۷۱ تاکنون نتوانسته بود جام قهرمانی در آغوش گیرد. 

بیشتر از فوتبال