وارث تاج و تخت هیلتون سرانجام تن به ازدواج داد

اِما رابرتز، بازیگر و بب رکسا و پائولا عبدلهنگام ورود به مراسم دیده شدند

پاریس هیلتون و کارتر میلیکن ریوم-MICHAEL TRAN / AFP

پاریس هیلتون ۱۱ نوامبر با کارتر میلیکن ریوم، دوست پسرش، ازدواج کرد.

پس از انتشار گزارش‌های اولیه در فضای مجازی، این شخصیت رسانه‌ای ۴۰ ساله با انتشار پستی در اینستاگرام این خبر را تایید کرد.

او تصویری از خود در لباس عروسی «اسکار دو لا رنتا» (Oscar de la Renta) همراه با شرح زیر به اشتراک گذاشت: «تا ابد من از امروز آغاز می‌شود.»

قرارهای عاشقانه هیلتون و ریوم حوالی روز شکرگزاری در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. این سرمایه‌دار و نویسنده ۴۰ ساله در ۱۳ فوریه امسال در یک جزیره خصوصی، از هیلتون خواستگاری کرد.

یکی از منابع نزدیک به این زوج به ای‌نیوز گفت که هیلتون شب قبل از ازدواجش، لباس عروس خود را انتخاب کرده است. این منبع افزود: «کارتر و پاریس با عشق و حمایت زیادی احاطه شده‌اند.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

به گزارش پیج‌سیکس، جشن‌ها با یک مهمانی‌ در ملک پدربزرگش بارون در بل-ایر و پس از آن یک کارناوال در اسکله سانتامونیکا در روز جمعه و یک مهمانی با لباس رسمی و کراوات سیاه در روز شنبه آغاز شد.

هالی هاموند، تسا گرافین فون والدردورف (همسر برادر هیلتون به نام بارون هیلتون دوم)، ویتنی دیویس (دختر کیم ریچارد) و فرح الجفری (دختر کایل ریچاردز)، ساقدوش‌های هیلتون، برای عروسی لباس‌های صورتی‌رنگ «آلیس پلاس اولیویا» (Alice + Olivia) را به تن داشتند.

اما رابرتز، بازیگر و بب رکسا و پائولا عبدل، خواننده و کریستین چیو، ستاره بلینگ امپایر(Bling Empire)، هنگام ورود به مراسم دیده شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تی‌ام‌زی گزارش داد که کیم کارداشیان، دوست دیرینه هیلتون، در میان مهمانان عروسی بوده اما هنوز عکسی از او منتشر نشده است.

این زوج در اپیزود ۱۱ نوامبر «دیس ایز پاریس» (This is Paris)، پادکست هیلتون، درباره ازدواج‌ خود صحبت کردند.

ریوم گفت: «این قطعا عروسی افسانه‌‌ای تو خواهد بود.» و افزود: «اولین بوسه و اولین بغل و آن جرقه‌های برق‌آسایی که بین ما زده می‌شود. همه این خاطرات در ذهن من خواهد ماند.» 

در همین حال، هیلتون فاش کرد که او برای اولین رقص دونفره مضطرب بوده و برای آن دو جلسه درس رقص گذرانده است. وارث هیلتون گفت: «کار دشواری است.»

او در ماه اوت گذشته در جریان حضورش در برنامه «دِ تونایت شو» (The Tonight Show) با اجرای جیمی فالون، گفت که «احتمالا» در طول این رویداد سه‌روزه در مجموع ۱۰ لباس به تن خواهد کرد و اضافه کرد که او عاشق تغییر لباس است.

هیلتون همچنین فاش کرد که در حال فیلمبرداری از تدارکات عروسی در یک سریال مستند بدون فیلمنامه به نام «پاریس در عشق» بوده است. این مستند اکنون برای پخش در پیکاک در دسترس است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

هیلتون در توضیح تصمیم خود برای به اشتراک گذاشتن مراسم عروسی خود با طرفدارانش گفت: «حس می‌کنم که مستندم با نام «این پاریس است» (This Is Paris) به گونه‌ای به پایان رسید که می‌دانید... شگفت‌انگیز بود؛ اما احساس می‌کنم که می‌خواستم طرفدارانم ببینند که شاهزاده رویایی‌ام را پیدا کرده‌ام و افسانه‌ پریان من پایانی خوش داشته است.»

این اولین ازدواج ریوم و هیلتون است، اما ستاره «آشپزی با پاریس» (Cooking With Paris) پیش‌تر چهار بار نامزد کرده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

هنگامی که ریوم از هیلتون خواستگاری کرد، او در اینستاگرام نوشت: «وقتی همزاد خود را پیدا می‌کنید، فقط این نیست که آن را بدانید، آن را حس می‌کنید. هیچ کس دیگری نیست که ترجیح دهم برای همیشه زندگی‌ام را با او بگذرانم.»

بیشتر از زندگی