پاریس هیلتون از تاثیر رنج‌‌های دوران مدرسه بر روابطش می‌گوید

این ستاره آمریکایی می‌گوید نامزدش، کارتر ریوم، او را به خاطر خودش دوست دارد

او در روزنامه تایمز نوشت: «زندگی جهنم‌وار من در مدرسه شبانه‌روزی، همراه بود با آزار کلامی، احساسی و روانی»- Jerritt Clark/ Getty Images via AFP

پاریس هیلتون از رنجی که در دوران مدرسه از اذیت و آزارها متحمل شده و تاثیر بلند‌مدتی که بر او گذاشته است، سخن می‌گوید. 

به گفته هیلتون، آزار و اذیتی که او طی دوران تحصیل در مدرسه شبانه‌روزی  در دهه ۹۰ تجربه کرده، موجب بروز اضطراب مزمن پسا- سانحه در او شده است. 

این چهره معروف در روزنامه تایمز نوشت: «زندگی جهنم‌وار من در مدرسه شبانه‌روزی، همراه بود با آزار کلامی، احساسی و روانی. به مرور، کابوس می‌دیدم و دچار اضطراب مزمن شدم.»

پاریس هیلتون نوشت:«این تجربه ناگوار تا به امروز روابط مرا تحت تاثیر قرار داد است. اکنون ارائه خدمات مشاوره روانی به نوجوانان معمول است، ولی در آن مدرسه‌ها، برخورد غیرانسانی با دانش آموزان رایج و معمول است و آن‌ها باید مورد بازخواست قرار گیرند.»

او افزود:«می‌خواهم این نوجوانان، باور شوند و احساساتشان لحاظ شود. چرا که هیچ کودکی نباید چنان تجربه تلخی را که من داشتم، از سر بگذراند.»

این ستاره آمریکایی می‌گوید به خاطر حالت «گذرایی» که زندگی او دارد، گاهی اوقات «احساس تنهایی» می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او نوشت: «به صورت گذرا زندگی کردن، همیشه در سفر بودن، یعنی که سروسامان یافتن سخت است.» 

با این حال، هیلتون در ماه فوریه و در روز تولد چهل سالگی‌اش، با دوست‌پسر خود، کارتر ریوم که سرمایه گذار در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوپا است، نامزد کرد.

او همچنین نوشت: «این که من دوست‌پسرهای زیادی داشته‌ام، راز پنهانی نیست. اما کارتر برای من احترام قائل است و مرا به خاطر خودم دوست دارد، بدون آن که توقعی داشته باشد. من هرگز چنین چیزی نداشته‌ام.»

اوایل امسال، هیلتون در جریان اجرای یک بخش از پادکست خود تحت عنوان «این پاریس است» از برنامه آینده خود و دوست‌پسرش پرده برداشت و این که امیدوارند با یکدیگر فرزندانی داشته باشند. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

او در یادداشت خود نوشت:«این چیزی است که من خیلی دلم می‌خواست و ما از زمانی که با هم رابطه داشتیم، در این مورد بار‌ها صحبت کردیم. تشکیل خانواده خیلی هیجان‌انگیز است و این‌که بچه‌ها چقدر دوست‌داشتنی خواهند بود و چقدر همه چیز خوشایند خواهد بود. اول مراسم ازدواج، و بعد بچه.»

این چهره مشهور چهل ساله همچنین گفت که قصد دارد نام خانوادگی «ریوم» را برای خود برگزیند. او گفت: «انجامش می‌دهم، اما فکر می کنم ترکیبی بشود مانند «پاریس هیلتون-ریوم»، چون اسمم فقط نام خود من است و دوستش دارم.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی