تاتنهام صفر یونایتد سه؛ رونالدو و کاوانی ناجیان موقت سولسشر

نتیجه برد سه بر صفر در مقابل تاتنهام شاید نتواند تضمینی برای ماندن سولسشر در یونایتد باشد

یونایتد با کسب این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده پنج جدول با فاصله سه امتیازی با منچسترسیتی قرار گرفت - Glyn KIRK / AFP

مهم‌ترین مسابقه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان با پیروزی پرگل سه بر صفر یونایتد مقابل تاتنهام در شهر لندن برگزار شد. مسابقه‌ای که می‌توانست برای سولسشر حکم ماندن یا اخراج او از یونایتد را در پی داشته باشد. بازیکنان و کادر فنی تیم پس از شکست سنگین پنج بر صفر مقابل لیورپول در اولدترافورد فشار بسیار زیادی را متحمل شدند و طبق اخبار منتشر شده مهلت سه جلسه‌ای به آنها داده شده است تا شرایط را به حالت اول بازگردانند.

سر‌الکس فرگوسن، سرمربی سابق و یکی از اسطوره‌های باشگاه، در آرام کردن اوضاع نقش اساسی داشت و به سران باشگاه این تضمین را داد که او شرایط را تغییر خواهد داد. به نظر می‌رسد حضور فرگوسن در جلسات تمرینی یونایتد و مشاوره دادن او به سولسشر برای این مسابقه کارساز بوده است و سولسشر موفق شد با درخشش کریستیانو رونالدو و کاوانی فعلا در پست خود باقی بماند.

یونایتد در یک بازی بسیار زیبا و هوشمندانه و با تغییر تاکتیک در این مسابقه موفق شد تاتنهام را در لندن و ورزشگاه خانگی‌اش با گل‌های رونالدو، کاوانی و راشفورد سه بر صفر مغلوب کند. با این پیروزی مقتدرانه آرامش به تیم سولسشر بازگشت، اما به نظر می‌رسد این شرایط برای یونایتد موقتی است چرا که تیم فوتبال تاتنهام نیز مدت زیادی است با نونو‌اسپریتو‌سانتو سرمربی جدید خود دچار مشکلات فراوانی شده است و یونایتد به مصاف تیمی که بحران شدیدی داشت رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نتیجه برد سه بر صفر در مقابل تاتنهام شاید نتواند تضمینی برای ماندن سولسشر در یونایتد باشد. گفته می‌شود اولتیماتوم اخراج سولسشر کماکان پا برجاست و او در دو بازی آینده یونایتد مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان و منچستر سیتی در لیگ برتر محکوم به برد است.

سولسشر در بازی مقابل تاتنهام از کاوانی در کنار رونالدو استفاده کرد و گرینوودِ‌ جوان که مورد انتقادات شدید هواداران قرار گرفته بود را روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد. رونالدو در این مسابقه نشان داد که هنوز هم آماده‌ترین مهاجم یونایتد در این فصل از رقابت‌ها است. او در این مسابقه با به ثمر رساندن یک گل، یک پاس گل و خلق سه موقعیت خطرناک به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

رونالدو پس از پایان بازی گفت: «زندگی همیشه به‌صورتی که شما انتظاردارید پیش نمی‌رود. در فوتبال همیشه انتقاداتی وجود دارد اما من نزدیک به هجده سال است که فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای بازی می‌کنم و به این‌گونه صحبت‌ها عادت دارم. مردم و هواداران روزی می‌گویند که ما فوق‌العاده بازی می‌کنیم و در روز دیگری ما را بی‌کیفیت خطاب می‌کنند. درهرصورت حق با آنها است و باید در این خصوص نظر بدهند و ما باید تلاش کنیم تا بهترین نمایش را داشته باشیم و فکر می‌کنم در این مسابقه توانستیم به انتقادات جواب مناسبی بدهیم. وظیفه من گل‌زنی و کمک به تیم است و فکر می‌کنم در مقابل تاتنهام خیلی خوب کار کردیم.»

یونایتد با کسب این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده پنج جدول با فاصله سه امتیازی با منچسترسیتی قرار گرفت. سیتیزن‌ها با قبول شکست خانگی دو بر صفر مقابل کریستال پالاس با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند. تیم فوتبال آرسنال نیز با پیروزی مقابل لستر‌سیتی به رده ششم جدول صعود کرد.

بیشتر از فوتبال