چرا کیم کارداشیان تماشاگران آمریکایی را به خنده انداخت؟

این ستاره تلویزیون، شوهر سابق خودش و سیاستمداران آمریکا را دست انداخت

کیم کارداشیان شنبه شب مجری مهمان برنامه پرطرفدار تلویزیون آمریکا بود - Angela WEISS / AFP

فصل جدید برنامه «ستردی نایت لایو» (اس‌ان‌ال) [برنامه زنده شنبه شب] با قسمت دوم سری ۴۷ ادامه یافت.

کیم کارداشیان در مقام مجری مهمان، این برنامه را با ارائه مونولوگی آغاز کرد که تماشاچیان به سرعت از آن در رسانه‌های اجتماعی تمجید کردند. مونولوگ او شامل شوخی‌هایی در باره اُجی سیمپسون، خانواده خودش و کانیه وست بود.

او برنامه را با شوخی‌ای در باره پدرش آغاز کرد که در دهه نود بخشی از تیم موکلان اُجی سیمپسون بود. کارداشیان گفت: «فکر می‌کنم که پا در راه پدرم گذاشته‌ام. پدرم بر من خیلی اثر گذاشته است و برایم منبع الهام بود و هنوز هست. او بود که چشم‌هایم را به روی بی‌عدالتی نژادی باز کرد. به خاطر او بود که من اولین شخص سیاه‌پوست را در زندگی‌ام ملاقات کردم. آیا می‌خواهید در تاریکی حدس بزنید که او که بود؟ می‌دانم عجیب است که اولین سیاه‌پوستی را که ملاقات کردید، به یاد بیاورید، اما اُجی [سیمپسون] اثر ماندگاری در ذهن می‌گذارد. یا شاید اصلا اثرانگشتی نمی‌گذارد. هنوز نمی‌دانم.»

کارداشیان سپس با طعنه  به خواهرش کیتلین و خانواده‌اش را هدف شوخی قرار داد. «گوش کن! من آدم تأثیرگذاری هستم، بنابراین می‌فهمم که چیزهایی که می‌گویم تاثیر و اهمیت دارد. اما هرگز به کسی نمی‌گویم چه کاری می‌تواند یا نمی‌تواند انجام دهد. من یک کیم هستم، نه یک کارن. راستش را بخواهید، با همه نام‌هایی که با ک شروع می‌شوند، واقعاً قابل‌توجه است که مادرم کارن را انتخاب نکرد. منظورم این است که به طریقی می‌دانست. نمی‌دانم او چگونه متوجه آن شد و متوجه کیتلین نشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او سپس به فکر شوهر سابقش کانیه وست برای نامزدی ریاست جمهوری اشاره کرد و به شوخی گفت که او خودش نیز قصد دارد برای ریاست جمهوری نامزد شود: «من می‌دانم که کشورمان دسته‌دسته شده است، اما دوست دارم آمریکا با هم متحد شود، به همین دلیل من اینجا هستم تا اعلام کنم که قصد دارم خود را نامزد سمت ... دارم شوخی می‌کنم. من نامزد ریاست جمهوری نیستم. نمی‌توانیم سه سیاستمدار شکست‌خورده در یک خانواده داشته باشیم.»

کیم کارداشیان گفت: «من با بهترین رپر تمام دوران ازدواج کردم. نه تنها این، او ثروتمندترین سیاه‌پوست آمریکا است؛ یک نابغه با‌استعداد و شایسته که چهار فرزند باورنکردنی به من داد. بنابراین وقتی از او طلاق گرفتم، باید بدانید که این تنها به یک چیز مربوط می‌شود؛ شخصیت او. می‌دانم که این حرف به گوش رذیلانه جلوه می‌کند، اما مردم به من می‌گویند کمدی از حقیقت نشات می‌گیرد و اگر یک چیز باشد که همیشه سعی می‌کنم به آن دست یابم، واقعی بودن و روراست بودن است.»

وی سرانجام رتبه پایین برنامه اس‌ان‌ال از نظر شمار بیننده را هدف شوخی خود قرار داد: «من عادت دارم به اینکه ۳۶۰ میلیون نفر هر حرکت من را تماشا کنند. منظورم این است که چند نفر اس‌ان‌ال را تماشا می‌کنند، مثلا ۱۰ میلیون؟ بنابراین امشب برای من حکم شبی آرام و صمیمی را دارد.»

بینندگان از این مونولوگ لذت بردند و تماشاگران گفتند کارداشیان مونولوگ افتتاحیه را «کشت». یکی از کاربران توییتر گفت که «بی‌نقص اجرایش کرد.» و دیگری گفت «این خنده‌دارترین مونولوگ تاریخ بود.»

برخی از واکنش ها را در اینجا می بینید:

هرکسی که مونولوگ افتتاحیه #کیم کارداشیان را نوشته است، آن را بی‌نقص نوشته است.

طرفدار کیم کارداشیان نیستم، اما او (یا نویسنده طنز او) همه را کاملاً تفت داد.

اجرای خوبی بود.

من به ندرت اس‌ان‌ال میبینم، اما نشستم که مونولوگ کیم کارداشیان را ببینم. و عجب، او در جوک‌هایش فوق‌العاده بود. 

اس‌ان‌ال به تازگی از بازیگران فصل جدید خود رونمایی کرد و بک بنت و لورن هولت هر دو برنامه را ترک کردند.

پیت دیویدسون، کیت مک کینون، ایدی برایانت، سیسیلی استرانگ و کنان تامپسون همراه با بقیه گروه نمایش شامل مایکل چه، مایکی دی، کلوئی فینمن، هایدی گاردنر، کالین جوست، الکس موفات، کایل مونی ، ایگو  نودیم، کریس رد، ملیسا ویلازئور و بوون یانگ در سری جدید بازی می‌کنند.

میزبان‌ها نیز ترکیب گلچینی از اوون ویلسون که فصل را آغاز کرد، و پس از او کارداشیان، و بعد رامی مالک و جیسون سودیکیس معرفی شدند.

© The Independent

بیشتر از زندگی