حضور جاستین بیبر در فرمول یک عربستان

«بزرگ‌ترین و بهترین رویداد ورزشی و سرگرمی که تابه‌حال در عربستان برگزار شده »

این اولین حضور بیبر در عربستان سعودی خواهد بود-Getty Images via AFP

جاستین بیبر، جیسون درولا و دیوید گتا در اولین گرندپری فرمول یک عربستان به هنرنمایی خواهند پرداخت

همچنین ایسپ راکی (A$AP Rocky) و تییستو (Tiesto) نیز برای برگزاری دو تا از سه کنسرت در آن آخر هفته حضور خواهند داشت

جاستین بیبر، ایسپ راکی و دیوید گتا به عنوان فوق ستاره‌های اصلی که در اولین گرندپری فرمول یک عربستان سعودی در جده در ۵ دسامبر اجرا خواهند داشت، معرفی شده‌اند. یک روز قبل از مسابقه و در روز تعیین‌خط، حاضران در مسابقه از اجرای جیسون درولو و دی جی تییستو لذت خواهند برد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو کنسرت از سه کنسرت بزرگی است که قرار است در آخر هفته اولین گرندپری عربستان سعودی در تاریخ ۳-۵ دسامبر ۲۰۲۱ در صحنه اصلی پیست ساحلی جده برگزار شود.

همه‌ دارندگان بلیت دسترسی رایگان به این اجراها خواهند داشت و قیمت‌ بلیت‌های یک‌روزه از ۴۵۵ ریال عربستان (۱۲۱ دلار) شروع می‌شود.

شاهزاده خالد بن سلطان آل عبدالله الفیصل، رئیس فدراسیون اتومبیل و موتورسیکلت عربستان، گفت که این گرندپری قرار است «بزرگ‌ترین و بهترین رویداد ورزشی و سرگرمی باشد که تابه‌حال در عربستان برگزار شده است».

جیسون درولا، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی که در حال حاضر روی پنجمین آلبوم خود کار می‌کند، با عربستان بیگانه نیست و در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه فصل ریاض اجرا کرده است.

برنده‌ی جایزه گرمی، دی جی تیستو، نیز قبلاً در سال ۲۰۱۹ در کنار ماریا کری در عربستان سعودی روی صحنه رفته است.

جاستین بیبر، موزیسین کانادایی، با فروش ۷۸ میلیون آلبوم در سراسر جهان و بیش از ۷۵ میلیون شنونده ماهانه در برنامه نیازی به معرفی ندارد. بیبر قبلاً در دوبی برنامه اجرا کرده بود، اما این اولین حضور او در عربستان سعودی خواهد بود.

دیوید گتا، دی‌جی فرانسوی هم رکورد گینس برای پربیننده‌ترین دی‌جی در فیس‌بوک را شکست.

بیشتر از موسیقی