شاهزاده‌های آوازخوان دیزنی در عربستان سعودی

این نمایش آهنگین اولین اجرای جهانی این گروه در عربستان است

ستاره‌های رویداد «شاهزاده دیزنی- کنسرت» -twitter/Disneyconcerts

 شاهزاده‌های آوازخوان دیزنی در ریاض عربستان سعودی روی صحنه خواهند رفت.

درحالی‌که طرفداران آمریکای شمالی ممکن است مجبور شوند مدتی دیگر منتظر بمانند تا بتوانند در کنسرت «شاهزاده دیزنی» شرکت کنند، طرفداران سعودی می‌توانند اجرای ترانه‌های محبوب خود را این هفته در ریاض تماشا کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«شاهزاده دیزنی -کنسرت» که تور اجرای موسیقی و ترانه فیلم‌های محبوب دیزنی است، به‌تازگی اعلام کرد که بنا بر شرایط همه‌گیری و نگرانی از سلامت تماشاگران، تمام اجراهای پاییز و زمستان خود را در آمریکای شمالی لغو خواهد کرد. بااین‌وجود اجرای عربستان آن‌ها برگزار خواهد شد.

این نمایش آهنگین اولین نمایش جهانی این گروه در عربستان خواهد بود که توسط نمایشگاه بین‌المللی کتاب ریاض که در حال حاضر در پایتخت پادشاهی این کشور در حال برگزاری است، ارائه می‌شود.

در این تور کریستی آلتومار، سوزان ایگان، کوردنی رید و سیندی وینترز، برنده جایزه جهانی برادوی، همراه با بنیامین روهالا کارگردان موسیقی و شاهزاده افسونگر، آدام جوزف، به پایتخت عربستان رفتند.

اجراها از چهارشنبه تا شنبه در فرهنگسرای ملک فهاد در ریاض برگزار می‌شود.

چیپ مک لین، مدیر کنسرت‌های دیزنی درباره کنسرت ریاض به نشنال نیوز گفت: «این رویداد، نقطه اوج یک همکاری جدید هیجان‌انگیز بین کنسرت‌های دیزنی و برادوی است که بهترین‌های برادوی را برای جشن گرفتن شاهزاده خانم‌های دیزنی مانند گذشته به نمایش می‌گذارد.»

سیندی وینترز بازیگر برادوی، بازیگر نقش نالا از فیلم «شیر شاه» را در صفحه اینستاگرام خود نوشت «ما بهترین زمان را در ریاض، KSA می‌گذرانیم. نمایش به زیبایی اجرا خواهد شد! ما حتی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دیدن کردیم! تقریباً احساس می‌کنم در حال بازگشت به هیجان اجرا هستم. بی‌صبرانه منتظر اجرا برای تماشاگران سعودی هستم!»

کریستی آلتومار نیز با انتشار ویدئویی از ورود گروه به تالار فرهنگسرای شاه فهد، با تعجب و هیجان نوشت که عازم مراسم افتتاحیه هستند.

بیشتر از موسیقی