آرزوی هواداران یونایتد و سر الکس فرگوسن برآورده شد

رونالدو در اولین مسابقه پس از بازگشت به یونایتد گل‌زنی کرد

تماشاگران یک‌پارچه رونالدو را تشویق کردند و نشان دادند که چقدر به او علاقه دارند - Oli SCARFF / AFP

روزی تاریخی برای یونایتدی‌ها پس از ۴ هزار و ۵۰۷ روز، دوازده سال طول کشید تا هواداران پرطرفدار یونایتد دوباره رونالدو را با پیراهن این تیم در زمین مسابقه تماشا کنند.

در سالیان دور رونالدو به همراه سولسشر در یک تیم در کنار یکدیگر بازی می‌کردند و حالا او در نقش مربی رونالدو انجام وظیفه خواهد کرد. فرگوسن در ورزشگاهی که برای تماشای مسابقه در آن حضور داشت خوشحال‌ترین فرد بود چراکه فقط او می‌داند که رونالدو چقدر می‌تواند منچستریونایتد را به موفقیت‌های بزرگ برساند درست مانند زمانی که خودش سرمربی این تیم بزرگ بود.

تماشاگران پرشور یونایتد با به تن داشتن پیراهن شماره هفت رونالدو از کودک گرفته تا جوان و پیر در استادیوم اولدترافورد برای دیدن او لحظه‌شماری می‌کردند و در نهایت این انتظار به پایان رسید.

تماشاگران یک‌پارچه او را تشویق می‌کردند و نشان دادند که چقدر به او علاقه دارند. نیمه اول بازی پایاپای بود تا زمانی رسید که شاید کسی فکرش را نمی‌کرد. دقیقه ۴۵ ضربه پای چپ گرینوود به سمت دروازه نیوکاسل با واکنش ناقص دروازه‌بان روبه‌رو شد و همین برای رونالدو کافی بود تا توپ برگشتی را به تور دروازه نیوکاسل بچسباند، کاری که سال‌ها پیش هم آن را به خوبی انجام داده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز به یادماندنی برای رونالدو و هواداران و سر الکس فرگوسن بزرگ رقم خورده بود و رونالدو در اولین مسابقه پس از بازگشت به یونایتد گل‌زنی کرده بود.

او در نیمه دوم هم باز موفق به زدن گل شد و شروع بی‌نظیری را در تاریخ فوتبالش به ثبت رسانید. منچستر این بازی را ۴ بر ۱ پیروز شد اما مهم‌ترین چیز برای هواداران درخشش رونالدو و عشق و علاقه او به منچستر بود که به زیباترین شکل به نمایش در آمد.

رونالدو پس از بازی گفت: «بازگشتم به اولدترافورد برای من یادآور این است که چرا به اینجا تئاتر رویاها می‌گویند. بازی کردن مقابل این همه تماشاگر پرشور و عاشق که به تو عشق می‌ورزند باعث افتخار است. من افتخار می‌کنم که به یونایتد برگشتم و در لیگ برتر انگلستان بازی می‌کنم ولی با تمام این‌ها باید بگویم که خوشحالم که می‌توانم به تیمم کمک کنم.»

برونو فرناندز دیگر پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بود که توانست یکی از چهار گل را در این مسابقه با یک شوت دیدنی و از راه دور به ثمر برساند. پرتغالی‌هایی که در گذشته نیز همیشه در یونایتد درخشان بودند. لوییس نانی در دوران گذشته به همراه رونالدو زوجی بی‌نظیر را در خط حمله یونایتد شکل داده بودند و حالا برونو فرناندز جای نانی آن زمان را می‌تواند در یونایتد و کنار رونالدو به شکل بهتری پر کند.

سولسشر سرمربی یونایتد نیز پس از بازی از عملکرد رونالدو راضی بود و گفت: «او یک مهاجم درجه یک در دنیای فوتبال است و در این سال‌ها به بازیکنی باتجربه تبدیل شده است، دقیقا همان چیزی که ما دنبالش بودیم و او در درون زمین جدای از گلزنی می‌تواند با تجربیات خود بازیکنان را به خوبی رهبری کند.»

از نکات جالب در این مسابقه حضور مادر رونالدو بود که پس از گلزنی فرزندش اشک در چشمانش جمع شده بود. رونالدو چندی پیش برای نرفتن به تیم اسپورتینگ با مادرش مقداری مشکل پیدا کرد و عنوان کرده بود که اجازه نمی‌دهد او در استادیوم برای تماشای بازی‌اش حضور داشته باشد. اما مادر رونالدو به حرف پسرش اعتنایی نکرد و برای تماشا در ورزشگاه حاضر شد و هنرنمایی او را از نزدیک مشاهده کرد.

بیشتر از فوتبال