بازگشت پرشکوه رونالدو و لوکاکو به لیگ برتر انگلستان

چلسی و منچستر یونایتد زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآوردند

کریستیانو رونالدو در بازگشتی حماسی به منچستر یونایتد، دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند - OLI SCARFF / AFP

روز شنبه اولدترافورد صحنه شادی پرسروصدای هواداران شیاطین سرخ بود.

در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان، منچستر یونایتد که کریستیانو رونالدو، آقای گل تاریخ فوتبال جهان را برای اولین بار پس از سال‌ها در ترکیب خود داشت، چهار بر یک مهمان خود نیوکاسل را شکست داد.

رونالدو دوازده سال پس از ترک گفتن یونایتد، روز شنبه در نیمه اول قفل بازی را شکست و اولین گل خودش را به ثمر رساند.

زاغچه‌های نیوکاسل با گل مانکوئیلو بازی را در نیمه دوم به تساوی کشاندند، اما شش دقیقه بعد، باز رونالدو بود که یونایتد را پیش انداخت.

پس از آن، شیاطین سرخ صاحب توپ و میدان بودند. برونو فرناندز، هموطن و هم‌تیمی رونالدو، در دقیقه هشتاد گل سوم را زد و جسی لینگار دو دقیقه پس از پایان وقت عادی بازی، منچستریونایتد را صاحب گل چهارم کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دیگربازی روز شنبه، چلسی صدرنشینی خودش را با درخشش روملو لوکاکو، بازیکن تیم ملی بلژیک که امسال دوباره به آبی های لندن پیوسته است، تثبیت کرد.

روملو لوکاکو اولین گل‌های خود در ورزشگاه استمفورد بریج را در مقابل تیم سخت‌کوش و خطرناک استون ویلا به ثمر رساند.

در بازی پرافت و خیزی که در لحظات بسیاری از آن، شاگردان دیوید مویز تا مرز باز کردن دروازه چلسی پیش رفتند، تیم توماس توخل توانست با حفظ توازن همیشگی‌اش در دفاع و ضدحمله، چکش‌های همشهری را سه بر هیچ شکست بدهد و در مکان اول جدول بماند.

لندن روز شنبه شاهدی یک شگفتی هم بود. تاتنهام که با رهبری نونو اسپیریتو سانتو، مربی جدیدش،  هر سه بازی اول خود را برده بود، در زمین کریستال پالاس سه بر هیچ شکست خورد.

در یک بازی سخت و پربرخورد، تانگانگا، مدافع چلسی، در اوایل نیمه دوم کارت قرمز گرفت و اخراج شد. پس از آن، کریستال پالاس بی‌امان حمله کرد و با گل‌های زاها از نقطه پنالتی و دو گل ادواردو در آخرین دقایق بازی، حریف صاحب‌نام خود را شکست داد.

در بازی‌های دیگر، منچسترسیتی، قهرمان فصل پیش، در زمین لستر یک هیچ به پیروزی رسید.

وولوز دو بر هیچ میزبان خود واتفورد را مغلوب کرد، آرسنال پس از شروعی فاجعه‌بار در این فصل اولین پیروزی یک بر هیچ خود را در برابر نوریچ دشت کرد، و بازی ساوت‌همپتون و وستهام بدون گل به آخر رسید.

بیشتر از فوتبال