مادر سرباز ایرانی‌تبار کشته شده در کابل: اگر ترامپ رئیس جمهور بود الان پسر من زنده بود

شانا چپل، بایدن را مسئول مرگ فرزندش دانست

به دنبال انتشار این پیام، حساب‌های کاربری مادر کریم نیکویی در فیسبوک و اینستاگرام مسدود شد و این دو شبکه اجتماعی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حساب‌های ‌او به اشتباه مسدود شده-کریم نیکویی-Twitter: @travisakers

مادر کریم نیکویی سرباز آمریکایی ایرانی‌تباری که در حمله تروریستی هفته گذشته به فرودگاه کابل، به همراه دوازده نظامی دیگر کشته شد، در پیامی در صفحه اینستاگرام خود به شدت از جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده انتقاد کرد.

شانا چپل در این پیام با اشاره به مکالمه‌ای که با رئیس جمهوری آمریکا داشته و بایدن به او گفته که می‌داند چه حسی دارد نوشت، «نه شما نمی‌دانید من چه احساسی دارم و این حق را هم ندارید به من بگویید که می‌دانید من چه حسی دارم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی بایدن را مسئول کشته شدن فرزندش دانست و نوشت: «شما رئیس جمهوری ایالات متحده نیستید! تقلب پیروزی نیست! شما به هیچ عنوان رهبر نیستید. شما یک انسان ضعیف و یک خائن هستید! شما به پسر من و همه آن قهرمانان پشت کردید.»

خانم چپل در ادامه این پست که روز دوشنبه منتشر کرده بود نوشت: «اگر رئیس جمهوری من (دونالد) ترامپ در جایگاهی که استحقاقش را دارد بود، الان پسر من و همه آن قهرمان دیگر زنده بودند! شما به زودی من را دوباره خواهید دید!»

به دنبال انتشار این پیام، حساب‌های کاربری مادر کریم نیکویی در فیسبوک و اینستاگرام مسدود شد و این دو شبکه اجتماعی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حساب‌های ‌او به اشتباه مسدود شده و دسترسی او به این حساب‌ها برقرار شده است.

بیشتر از جهان