نویسنده‌ای که شاهزاده هری را در نوشتن خاطراتش کمک می‌کند

در این کتاب زندگی شاهزاده هری ملقب به دوک ساسکس از کودکی تا امروز روایت می‌شود

ناشر کتاب، آن را «شرحی دقیق و کاملا حقیقی» از زندگی شاهزاده هری خوانده است - DOMINIC LIPINSKI / POOL / AFP

شاهزاده هری به‌زودی خاطرات خود را منتشر می‌کند، اما چه کسی در نوشتن این کتاب به او کمک می‌کند؟

انتشارات پنگوئن رندوم هاوس این کتاب را در اواخر سال آینده میلادی منتشر خواهد کرد. ناشر آن را «شرحی دقیق و کاملا حقیقی» از زندگی شاهزاده هری خوانده است.

ناشر اضافه‌ می‌کند که این کتاب خاطرات که هنوز عنوانش مشخص نیست، «شرحی دقیق از تجربه‌ها، ماجراها، اندوه‌ها و درس‌هایی که از زندگی گرفته و شخصیت او را شکل داده» خواهد بود.

در این کتاب زندگی شاهزاده هری ملقب به دوک ساسکس از کودکی تا امروز روایت می‌شود، از جمله خدمت او در ارتش، ازدواجش با مگان مارکل و تصمیمش به کناره‌گیری از وظایف سلطنتی.

کسی که در نوشتن این کتاب به شاهزاده هری کمک می‌کند، ج‌آر مورینگر است که «نویسنده در سایه» شخصیت‌های معروف دیگری هم بوده است.

از جمله کتاب‌هایی که او نوشته، شرح زندگی آندره آغاسی، اسطوره تنیس، و فیل نایت، بنیانگذار شرکت نایکی است.این نویسنده ۵۶ ساله در سال ۲۰۰۰ برنده جایزه پولیتزر در زمینه گزارش تفصیلی هم شده‌است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گفته می‌شود که شاهزاده هری این نویسنده را به توصیه دوست مشترکشان جرج کلونی انتخاب کرد.

کلونی در حال حاضر مشغول کار بر روی اقتباسی سینمایی از خاطرات مورینگر است، کتابی با عنوان «میخانه لطیف» که در باره زندگی خود او و بزرگ شدنش با مادری سرپرست خانوار است.

آثار مورینگر پیشتر هم مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته اند. در سال ۲۰۰۷، مقاله‌ای که او برای مجله لس آنجلس تایمز در باره مرد بی‌خانمانی که به ادعای او باب سترفیلد قهرمان بوکس سنگین‌وزن بود، تبدیل به فیلم «احیای قهرمان» با شرکت ساموئل ال جکسون و جاش هارتنت شد.

بیشتر از کتاب