شاهزاده هری کارزار «نمایش زیبایی درختان» را به راه انداخت

این کارزار به خاطر مسائل محیط‌زیستی به راه افتاده است

شاهزاده هری، دوک ساسکس در حال کمک کردن به بچه مدرسه‌هایی که درخت می‌کارند، سپتامبر 2019/ MONIRUL BHUIYAN / AFP

دوک ساسکس برای تشویق مردم به قدردانی و ستایش از زیبایی‌های طبیعی درختان، کارزاری به راه انداخت.

دوشنبه، شاهزاده هری اداره حساب اینستاگرام نشنال جئوگرافیک را به عنوان بخشی از این طرح به دست خواهد گرفت و عکس‌هایی از درختان از عکاس‌های مشهور با تمرکز بر گونه‌های بومی منتشر خواهد کرد.

عنوان این کارزار «بالا نگاه‌کردن» (Looking Up) است و یعنی بیایید با هم به بالا نگاه کرده و زیبایی درختان را به اشتراک گذاریم.

کاخ باکینگهام با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد این کارزار به خاطر دغدغه و حساسیت شاهزاده ۳۵ ساله به مسائل محیط‌زیستی به راه افتاده است.

بیانیه می‌نویسد: «دوک ساسکس با همکاری با نشنال جئوگرافیک، با هدف افزایش آگاهی درباره نقش حیاتی درختان در زیست‌بوم زمین از طریق به اشتراک گذاری عکس‌های درختان سراسر دنیا، کارزاری در شبکه‌های اجتماعی برای دعوت مردم به فعالیت با نام «بالا نگاه‌کردن» به راه انداخته است».

شاهزاده هری همچنین عکسی هم منتشر خواهد کرد از پارک ملی لیونده در مالاوی، که امروز از آن بادید خواهد کرد تا از طرح جدید سایبان مشترک‌المنافع ملکه رونمایی کند.

سایبان مشترک‌المنافع ملکه در سال ۲۰۱۵ به راه افتاد و شبکه‌ای است از طرح‌های حفاظت از جنگل‌ها در ۵۳ کشور مشترک‌المنافع. از کشورهای عضو این طرح دعوت شده تا تحت نام ملکه به کاشت درخت اقدام کنند یا پارک‌ها و جنگل‌های خود را به عنوان گنجینه‌های ملی ثبت و از آنها محافظت کنند.

 شاهزاده هری شخصا ۱۵ طرح سایبان مشترک‌المنافع ملکه را تا به امروز در نقاط مختلف دنیا، از جمله کارائیب، استرالیا و نیوزیلند به راه انداخته است.

بعد از سفر به مالاوی، هری به همسرش، دوشس ساسکس و پسرشان آرچی در ژوهانسبورگ خواهد پیوست تا آخرین بخش سفر ۱۰ روزه خود به آفریقای جنوبی را پایان بخشد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

 

© The Independent

بیشتر از زندگی