نگرانی دموکرات‌ها از ناتوانی کامالا هریس در شکست جمهوری‌خواهان، از جمله ترامپ در ۲۰۲۴

دموکرات‌ها نگرانند آنچه «گام‌های نادرست» هریس می‌خوانند، سبب شود جمهوری‌خواهان بار دیگر کاخ سفید را در اختیار بگیرند

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا- SAUL LOEB / AFP

روزنامه نیویورک‌پست روز شنبه با استناد به یک گزارش جدید پایگاه اکسیوس نوشت، دموکرات‌ها به طرز فزاینده‌ای نگران هستند آنچه «گام‌های نادرست» کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا می‌خوانند، سبب شود جمهوری‌خواهان بار دیگر کاخ سفید را در اختیار خود بگیرند.

بر اساس این گزارش، دموکرات‌ها، از جمله مقام‌های ارشد کاخ سفید، از این نگرانی دارند که اگر جو بایدن نخواهد برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، هریس در ۲۰۲۴ با هر نامزد جمهوری‌خواهی که روبرو شود، از جمله  دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق، شکست بخورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در انتخابات گذشته، وقتی بایدن کامالا هریس ۵۶ ساله را که بیش از دو دهه از او جوان‌تر است به عنوان یار انتخاباتی خود معرفی کرد، بسیاری خانم هریس را وارث جو بایدن چهل و ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات دانستند.

اگر جو بایدن تصمیم بگیرد در انتخابات آینده شرکت کند و از ماندن در کاخ سفید برای یک دوره چهار ساله دیگر صرف‌نظر کند، کامالا هریس نامزد احتمالی حزب دموکرات خواهد بود.

از او تاکنون به دلیل نحوه رسیدگی به مشکل مهاجران غیرقانونی در مرزهای آمریکا و مکزیک انتقاد شده است. جو بایدن در ماه مارس کامالا هریس را مسئول مدیریت این مشکل کرد.