چرا سوپرمدل معروف می‌گوید کارداشیان‌ها کار او را «دشوارتر» کردند؟

هر کاری که قرار بود انجام دهم را انجام دادم و باید می‌کردم تا به جایگاه کنونی‌ام در حرفه مدلینگ برسم

ادعاهای کندال جنر باعث ایجاد سردرگمی برخی از بینندگان شد- MIGUEL MEDINA / AFP

کندال جنر این ادعا را که شهرتش او را سوپرمدل کرده است به شدت رد می‌کند. وی می‌گوید که در واقع شهرتش کسب موفقیت در این حرفه‌ را برای او «دشوارتر» کرده است.

این ستاره زندگی واقعی در قسمت ویژه نمایش «پابه‌پای خانواده کارداشیان» (Keeping Up With The Kardashians) که در آن اعضای خانواده دور هم جمع شده بودند، مقابل دوربین به موضوع موفقیتش در حرفه مدلینگ پرداخت و در آنجا ادعا کرد که هر آنچه به دست آورده نتیجه سخت‌کوشی خودش بوده است.

این زن ۲۵ ساله گفت: «درباره توهین‌آمیز بودن برخی از تصوراتی که درباره خانواده ما وجود دارد، [این را بگویم که] همه اطرافیان من، اعم از دوستان یا خانواده، می‌دانند که من چقدر کار کردم و هنوز کار می‌کنم. من هر کاری را که قرار بود انجام دهم را انجام دادم و باید می‌کردم تا به جایگاه کنونی‌ام در حرفه مدلینگ برسم. من به هر برنامه‌ای برای انتخاب مدل بود رفتم، نه‌تنها در شهر نیویورک بلکه در کل اروپا. سعی کردم شغلی بیابم و راه خود را پیدا کنم.»

جنر درباره وجود بستر خانواده قبل از اینکه به دنیای مدلینگ راه یابد، گفت که «هرگز آن را حتمی فرض نکرده» است و ممکن است شهرت موجود کار مدلینگ را حتی برای او دشوارتر کرده باشد.

وی ادامه داد: «البته من تریبونی داشتم اما هرگز آن را حتمی فرض نکرده‌ام. همیشه می‌دانستم که آنجاست. اما این تقریبا کار من را کمی دشوارتر می‌کرد به این دلیل که بعضی‌ها احتمالا نمی‌خواستند مرا استخدام کنند، زیرا که در یک برنامه تلویزیونی زندگی واقعی مقابل دوربین حضور داشتم.»

وی گفت: «من قطعا با سخت‌کوشی به اینجا که هستم، رسیده‌ام.» وی افزود که او حتی نام خانوادگی خود را از کارت مدلینگ خود حذف کرده است و حضور خانواده‌اش را در نمایش‌های خود ممنوع کرده است تا در این صنعت «جدی» گرفته شود.

در بخشی از این قسمت از نمایش که در آن اعضای خانواده کارداشیان دور هم جمع شده بودند، جنر همچنین درباره علاقه اولیه خود به مدلینگ تامل کرد و فاش کرد که اشتیاق او به این کار در ۱۴ سالگی و پس از هدیه گرفتن اولین دوربینش و عکاسی او از خود و دوستانش به وجود آمده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

با این حال، بنا به گفته جنر که در سال ۲۰۱۸ مجله فوربس او را پردرآمدترین مدل جهان لقب داد، پس از اینکه او در سن ۱۴ سالگی «زیباترین و کوچک‌ترین آلبوم مدلینگ» را به مادرش، کریس جنر، داد، این مادر خانواده بود که «کار کریس جنری خود را انجام داد و این ایده را واقعیت بخشید.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

ادعاهای جنر باعث ایجاد سردرگمی برخی از بینندگان شد. بسیاری از آن‌ها این سوال را مطرح کردند که چرا این سوپرمدل نقشی را که احتمالا امتیاز خانوادگی در زندگی حرفه‌ای‌اش داشته است، تصدیق نمی‌کند.

شخصی  توییت کرد: «به تازگی تماشای قسمت دوم مصاحبه "پابه‌پای خانواده کارداشیان" را به پایان رساندم و چقدر خندیدم. کندال جنر حاضر نیست بپذیرد که موقعیت ممتاز او در زندگی به معنای واقعی کلمه علت این است که چرا او پردرآمدترین مدل جهان است. خنده‌‌دارترین قسمت ماجرا اینجا است که او خود را  واقع‌گرا (رئالیست) توصیف می‌کند.»

دیگری گفت: «خجالت‌آور است که کندال جنر می‌گوید نام و امتیاز خانوادگی او هیچ ارتباطی با موفقیت او در حرفه مدلینگ نداشته است.»

به گزارش سلبریتی نت ورت، دارایی خالص کندال جنر ۴۵ میلیون دلار است. فوربس نیز گزارش می‌کند که این سوپرمدل در سال ۲۰۱۸ رقم ۲۲.۵ میلیون دلار به جیب زده است.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی