جذاب‌ترین زن جهان کیست؟

تیانا تیلور «جذاب‌ترین زن زنده» مجله ماکسیم شد

تیانا تیلور: «خود را همانی که هستید بپذیرید و به همان دلیل دوست بدارید» - عکس از اینستاگرام teyanataylor

تیانا تیلور «جذاب‌ترین زن زنده» مجله ماکسیم نام گرفت. او اولین زن سیاه‌پوستی است که به این عنوان دست می‌یابد.

این خواننده، مدل، رقصنده و کارآفرین، در رسانه‌های اجتماعی به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: «کسی مرا نیشگون بگیرد!!! زنی به رنگ پوست من واقعا به عنوان «جذاب‌ترین زن زنده» ۱۰۰ خانم جذاب‌ مجله ماکسیم انتخاب شده است.»

تیلور همچنین روزی را که برای عکس‌برداری مجله ماکسیم به آنجا رفته بود، یادآوری کرد و گفت: «خیلی خوب بود، چون باعث شد وجه دیگری از خود را ببینم.»

او در یادداشتی توان‌بخشانه نوشت: «به عنوان یک کارآفرین، همسر، مادر پرکار دو فرزند، و اشتغال به عنوان کارگردان و پشت لنز دوربین، معمولا پشت گرم‌کن و تی‌شرت‌های قدیمی و عینک آفتابی «اسپایک تی» خود مخفی می‌شوم و با همان مویی از خانه بیرون می‌روم که صبح با آن از خواب پا شده‌ام. پس همان طور که می‌بینید، وقت زیادی برای به خود رسیدن و احساس جذاب بودن ندارم. آن روز عکس‌برداری اما خیلی خوب بود، چون باعث شد وجه دیگری از خود را هم ببینم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او نتیجه گرفت: «خود را همانی که هستید بپذیرید و به همان دلیل دوست بدارید، چون تنها خالص‌ترین قلب‌ها به اوج خواهند رسید.»

تیلور در مصاحبه با مجله ماکسیم، از شادی‌‌ که حس کرده بود سخن گفت؛ زمانی‌که به او پیشنهاد شد تصویرش روی جلد مجله نسخه ژوئیه-اوت ۲۰۲۱ قرار گیرد. او در سخنانش به مناسبت انتشار آن عکس روی جلد، گفت: «من خیلی وقت است ماکسیم را دنبال می‌کنم و همیشه احساس می‌کردم باید روی جلد آن قرار بگیرم. پس این که بالاخره کسی به سراغم آمد که از من می‌خواست روی جلد مجله حاضر شوم، واقعا برایم معنادار بود. با خودم گفتم یعنی چه؟ واقعا مرا برای روی جلد می‌خواهند؟ پس این‌طور!»

تیلور در تازه‌ترین بازی خود در فیلم کمدی «آمدن به آمریکا» دیده می‌شود که در آن نقش بوپوتو را ایفا می‌کند.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی