کتاب «نیمکت» به قلم مگان مارکل منتشر می‌شود

این کتاب جدید از که زاویه دید یک مادر روایت می‌شود رابطه ویژه بین پدر و پسر را می‌کاود

مگان مارکل، کتاب «نیمکت» را با الهام از شعری نوشته که برای شاهزاده هری و به مناسبت روز پدر سروده است - Chris Jackson / AFP

انتشارات کتاب کودکان رندم هاوس روز ۴ مه، ۲ روز پیش از تولد آرچی اعلام کرد نخستین کتاب مگان مارکل، ۸ ژوئن ۲۰۲۱، منتشر خواهد شد.

این کتاب داستان کودکان «نیمکت» نام دارد و گفته می‌شود از شعری الهام گرفته شده که مگان برای شاهزاده هری به مناسبت روز پدر و بعد از تولد اولین فرزندشان سروده است.

این کتاب که از ۸ ژوئن در دسترس خواهد بود تنها چند روز بعد از تولد دومین فرزند این زوج که لیلیبت نام دارد منتشر می‌شود. لیلیبت در ۴ ژوئن در کالیفرنیا به دنیا آمد و نامش به احترام لقب ملکه انتخاب شده است.

این کتاب جدید از که زاویه دید یک مادر روایت می‌شود رابطه ویژه بین پدر و پسر را می‌کاود و نشان می‌دهد که این رابطه چگونه تکامل یافته و گسترش می‌یابد و اینکه عشق در خانواده‌ای مدرن چگونه ابراز می‌شود.

کریستین رابینسون، انیماتور برنده جوایز گوناگون، هنرمندی است که داستان و روایت مگان را به تصویر کشیده است.

مگان مارکل در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «کریستین رنگ‌های آبرنگی را در تصاویر خود استفاده کرده که تمام احساسات گرم، لذت و آرامش رابطه میان پدران و پسران را با هر پس‌زمینه‌ای در زندگی در بر می‌گیرد، اینکه این مجموعه همه را در بر بگیرد به ویژه برای من بسیار مهم بود و با کریستین از نزدیک کار کردم تا این رابطه ویژه را از زاویه دیدی جامع به تصویر بکشیم.»

او افزود: «به امید اینکه "نیمکت" برای تمام خانواده‌ها فارغ از بافت آن‌ها، همانقدر که برای خانواده من معنادار است، ملموس باشد.»

پیش از انتشار کتاب تعدادی از تصاویر آن منتشر شد و یکی از آن‌ها پدری را در لباس نظامی نشان می‌دهد که فرزند هیجان‌زده‌اش به استقبال او می‌رود، تصویری که احتمالا از هری الهام گرفته شده که کهنه‌سربازی است که در ارتش بریتانیا خدمت کرده است. تصویر دیگر پدری را نشان می‌دهد که با پسرش زیر درختی نشسته و در همان صفحه قرار گرفته است: «از این‌جا به بعد استراحت خواهی کرد. شاهد رشد بدن خود باش.»

این کتاب تازه‌ترین اقدام از سری کارهایی است که خانواده ساسکس بعد از ترک وظایف سلطنتی خود در سال ۲۰۲۰ و نقل مکان به آمریکا انجام داده‌اند. اما چیزی که شاید ندانید این است که سایر اعضای خاندان سلطنتی هم، از جمله شاهزاده چارلز، نویسنده هستند.

پس اگر می‌خواهید کتاب اول مگان را از پیش سفارش دهید یا اگر می‌خواهید بدانید چه عناوین دیگری توسط خاندان سلطنتی نوشته شده‌اند کاملا جای درستی آمده‌اید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

می‌توانید به بررسی مستقل ما اعتماد کنید، شاید ما حق‌الزحمه‌ای از برخی از فروشندگان بگیریم ولی هرگز اجازه نخواهیم داد چنین مساله‌ای بر انتخاب مجموعه ما اثر بگذارد، مجموعه‌ای که با توصیه کارشناسان و آزمایش لحظه به لحظه آن‌ها گردآوری شده است. درآمد حاصل از این عواید نیز به تامین منابع مالی خبرنگاری در سراسر نشریه ایندیپندنت کمک می‌کند.

«نیمکت» نوشته مگان، دوشس ساسکس، انتشاراتی پافین

نخستین کتاب کودکان به قلم مگان مارکل درباره عشق و رابطه میان پدر و پسر است و از زاویه دید یک مادر روایت می‌شود. این داستان که موزون است از شعری که مگان برای شاهزاده هری به مناسبت روز پدر بعد از تولید نخستین فرزند آن‌ها، آرچی، سروده بود الهام گرفته شده است.

این کتاب سه‌شنبه ۸ ژوئن منتشر خواهد شد و بهترین هدیه روز پدر برای مردانی که برای اولین‌بار پدر شده‌اند یا سایر پدران است.

این کتاب را اکنون می‌توانید به قیمت ۹.۹۹ پوند از سایت آمازون بریتانیا بخرید.

«تغییر اقلیم - کتابی به قلم کارشناسان لیدی‌برد» نوشته شاهزاده ولز، امیلی شاکبرگ و تونی جونیپر است.

شاهزاده چارلز هم مانند عروسش کتابی قلم زده است اما خلاف کتاب مگان، نوشته او داستانی نیست. کتاب او بحران اقلیمی را با کمک دانشمندان برجسته به زبانی شفاف و به راحتی و قابل فهم توضیح می‌دهد. چارلز مواردی از دلایل و عواقب اخلال اقلیمی گرفته تا اقتصاد چرخشی را که مفاهیمی عمیق هستند به زبانی ساده توضیح می‌‌دهد. از آنجا که در سراسر این کتاب از تصاویر هم استفاده شده برای خواندن با کودکان نیز مناسب است.

این کتاب را اکنون به قیمت ۶.۴۵ پوند از سایت (Blackwells.co.uk) بخرید.

«ماجراجویی پاییزه قرمزپوش کوچک» به قلم دوشس یورک سارا فرگوسن، انتشاراتی سایمون و شوستر برای خوانندگان کودک

فرگی، نویسنده، تهیه‌کننده فیلم و شخصیت تلویزیونی تاکنون چند کتاب کودکان نوشته است. این یکی درباره داستان قرمزپوش کوچک و دوستانش است که برای ماجراجویی به جشن بزرگ برداشت محصولات می‌روند و آنجا با دو موش آشنا می‌شوند که گم شده‌اند. با تصاویری زیبا از سم ویلیامز این کتابی مفرح برای کودکان ۳ تا ۶ ساله است.

این کتاب را اکنون به قیمت ۱۲.۵۶ پوند از سایت آمازون بریتانیا بخرید.

«قلب او به مثابه قطب‌نما» به قلم سارا فرگوسن، دوشس یورک، انتشاراتی میلز اند بون

بعد از انتشار چندین کتاب کودکان، اولین کتاب فرگی برای بزرگسالان به ریشه‌های اشرافی او پرداخته و داستان جد عمه‌اش، لیدی مارگارت مونتاگو داگلاس را روایت می‌کند. قلب او به مثابه قطب‌نما که بر پایه اتفاق‌های واقعی و زندگی مردمان واقعی است درباره شورش لیدی مارگارت علیه جامعه‌ای است که در آن از زنان انتظار می‌رفت موجوداتی تابع باشند.

این کتاب اکنون برای پیش‌سفارش قبل از انتشار آن در اوت ۲۰۲۱ موجود است و اگر نمی‌توانید تا آن موقع صبر کنید می‌توانید فهرست ما از بررسی بهترین رمان‌های تاریخی را بخوانید و کتابی برای خواندن بیابید.

این کتاب را اکنون به قیمت ۱۲.۹۹ پوند از سایت (Waterstones.com) بخرید.

برای آخرین لینک‌های تخفیف کتاب‌های صوتی لینک زیر را امتحان کنید:

کدهای تخفیف آدیبل

به دنبال اطلاعات بیشتری درباره خاندان سلطنتی هستید؟ این کتاب‌ها را درباره خاندان سلطنتی بخوانید.

© The Independent

بیشتر از کتاب