رونالدو در صفحه اینستاگرامش پیامی عجیب و تشکرآمیز منتشر کرد

به نظر می‌رسد تنها باشگاهی که می‌تواند رونالدو را جذب کند و از مدت‌ها پیش نیز خواهان او بوده است تیم پی‌اس‌جی است

رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس - ALBERTO LINGRIA / POOL / AFP

در حالی که تیم فوتبال یوونتوس در آخرین دیدار خود در مسابقات این فصل سری آ در مقابل بولونیا چهار بر یک به پیروزی رسید و موفق شد با کسب رده چهارم جدول در انتهای فصل، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست آورد اما رونالدو در این بازی حضور نداشت و از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشاگر مسابقه بود.

حضور نداشتن او در این مسابقه هنوز مبهم است و تاکنون علت آن نیز مشخص نشده است. او بعد از پایان بازی حتی یک روز هم در شهر تورین نماند و همان‌شب با هواپیمای شخصی خود راهی پرتغال شد تا زودتر به تیم ملی پرتغال بپیوندد و خود را آماده مسابقات یورو کند.

رونالدو در اقدامی عجیب چند هفته پیش ماشین‌های لوکس خود را نیز با ماشین‌های بزرگ و مخصوص راهی کشور پرتغال کرد تا به پایان حضورش در یووه دامن بزند. به نظر می‌رسید او علاقه زیادی به بازگشت به تیم سابقش رئال داشت اما فلورنتینو پرز در یک مصاحبه تلویزیونی که ماه گذشته انجام داد (آوریل) این موضوع را منتفی دانست و پس از آن صحبت‌هایی از پیوستنش به منچستریونایتد به میان آمد.

اما مشکلات مالی تیم‌ها به خصوص برای یونایتدی‌ها نیز شاید این اجازه را به او ندهد که راهی منچستر شود و به نظر می‌رسد خود او به دنبال تجربه‌ای جدید در یک کشور جدید است. به نظر می‌رسد تنها باشگاهی که می‌تواند رونالدو را جذب کند و از مدت‌ها پیش نیز خواهان او بوده است تیم پی‌اس‌جی است و مالک ثروتمند این تیم قادر است او را به فرانسه بیاورد تا رویای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای آنها برآورده کند، رویایی که یووه با داشتن رونالدو به آن نرسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ساعاتی پیش رونالدو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود مقداری این موضوع را برای طرفدارانش آشکار کرد و از صحبت‌های او این‌طور به نظر می‌رسد که او دیگر به یووه باز نخواهد گشت. رونالدو در این پیام گفت: «زندگی و حرفه هر بازیکن از فرازونشیب‌های بسیار زیادی ساخته شده است.  سال به سال، ما با تیم‌های شگفت‌انگیز، با بازیکنان شگفت‌انگیز و اهداف بلندپروازانه روبه‌رو هستیم، بنابراین همیشه باید بهترین تلاش خود را بکنیم تا خود را در سطح بالایی نگه داریم. امسال (۲۰۲۱) ما نتوانستیم سری آ را کسب کنیم، این عنوان را به اینتر که شایسته آن بود تبریک می‌گویم. با این حال، من باید برای هرآنچه در این فصل در یوونتوس به دست آوردیم، چه از نظر جمعی و چه از نظر فردی، ارزش قائل شوم. جام حذفی ایتالیا و جام بهترین گلزنان سری آ من را شاد می‌کند، دلیل اصلی این کار دشواری است که با خود به همراه دارند، در کشوری که هیچ‌چیز برای کسب آن آسان نیست. با این دستاوردها، من به هدفی رسیدم که از روز اول و دوم به ایتالیا برای خودم تعیین کرده بودم: قهرمانی در سری آ، جام حذفی و سوپرجام و همچنین بهترین بازیکن و بهترین گلزن در این کشور بزرگ، پر از بازیکنان فوق‌العاده، باشگاه‌های غول‌پیکر و یک فرهنگ فوتبال کاملا خاص.

من قبل از این‌هم  گفته‌ام که در پی پیشینه نیستم، پیشینه مرا تعقیب می‌کند. برای کسانی که منظور مرا از این حرف نمی‌فهمند، این حرف بسیار ساده است. فوتبال یک بازی جمعی است، اما ما با نمایش‌های فردی خود سعی می‌کنیم  که به تیم‌هایمان کمک کنیم تا به اهداف خود برسند. این تلاش‌های فردی و جست‌وجوها در درون زمین به موفقیت منتهی می‌شود، که در نهایت رکوردها ظاهر می‌شوند و عناوین جمعی اجتناب‌ناپذیر می‌شوند. بعضی مواقع هم وجود دارد که این تلاش‌ها به نتیجه دلخواه منجر نمی‌شود. بنابراین من با این واقعیت که در روزهای اخیر به طور گسترده‌ای تکرار شده است، بسیار افتخار می‌کنم.

قهرمانی در لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. برنده سوپرجام در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا؛ بهترین بازیکن انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بهترین گلزن در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بیش از ۱۰۰ گل برای یک باشگاه در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. هیچ چیز از این احساس که می‌دانم من در کشورهایی که در آنها بازی کرده‌ام اثری از خود بر جای گذاشته‌ام و به هواداران آن تیم‌ها شادی بخشیده‌ام، برایم با ارزش‌تر نیست. این همان چیزی است که برای آن کار می‌کنم، این چیزی است که مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد و این چیزی است که من همیشه تا روز آخر در پی آن خواهم بود.

 با تشکر از همه کسانی که در این سفر با من همراه بوده‌اند! ما کنار هم ایستاده‌ایم!» 

بیشتر از فوتبال