مادر رونالدو: او را به بازگشت به باشگاه اسپورتینگ متقاعد خواهم کرد

رونالدو کار خود را در سال ۲۰۰۲ از اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد

دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، می‌گوید که او را متقاعد خواهد کرد تا در تابستان امسال به باشگاه پرتغالی اسپورتینگ بازگردد-MARCO BERTORELLO / AFP

دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، می‌گوید که او را متقاعد خواهد کرد تا در تابستان امسال به باشگاه پرتغالی اسپورتینگ بازگردد.

اسپورتینگ در این فصل، اولین قهرمانی خود در لیگ پرتغال از سال ۲۰۰۲ به این سو را به دست آورد. آویرو از تراس خانه‌اش در لیسبون، با شادی طرفداران این تیم همراهی کرد. وی گفت: «برای بازگرداندنش با او (کریستیانو) صحبت خواهم کرد. سال آینده او در آلوالاده [ورزشگاه اسپورتینگ] بازی خواهد کرد.»

رونالدو کار خود را در سال ۲۰۰۲ از اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. پس از آن، بازی حرفه‌ای پرزرق‌وبرق خود را در منچستر یونایتد و رئال مادرید پی گرفت و خود را در میان بزرگان تاریخ فوتبال جای داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گرچه او در این فصل، از ۴۲ حضورش در بازی‌های یوونتوس، ۳۵ بار گلزنی کرده اما این تیم سری آ، هم در لیگ ملی و هم در اروپا، بازی‌های ناامیدکننده‌ای داشته و این امر به گمانه‌زنی‌هایی دامن زده است که شاید یوونتوس، با واگذاری رونالدو بتواند بودجه لازم برای اصلاح تیم آندره آ پیرلو را تامین کند.

با این حال، پاول ندوود، نایب‌ رئیس یوونتوس، در ماه مارس تلاش کرد تا به این شایعات خاتمه دهد. وی اصرار دارد که این بازیکن ۳۶ ساله، آخرین سال قرارداد خود را در تورین به پایان خواهد رساند.

ندوود گفت: «برای من، جایگاه رونالدو محفوظ است.» وی افزود: «او تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ قرارداد دارد و می‌ماند. این که بعد از آن، چه اتفاقی می‌افتد، باید منتظر ماند و دید.»

ندوود این هفته بار دیگر موضع خود را تکرار کرد و افزود که با وجود رقابت‌های دشوار، پیرلو تیم را به بهترین شکل هدایت می‌کند.

© The Independent

بیشتر از ورزش