بالا گرفتن اختلاف بین دو جاری سلطنتی بعد از پخش مصاحبه جنجالی مگان

«چیزی که باعث ناراحتی ویلیام شد، این بود که مگان زیر پای کیت را خالی کرد»

کیت میدلتون (چپ) و مگان مارکل- Paul ELLIS / AFP

به گفته یک نویسنده وقایع سلطنتی، اظهارات دوشس ساسکس در مصاحبه بحث‌برانگیز او با اپرا وینفری، درباره دوشس کمبریج، احتمالا اختلاف بین این دو جاری را افزایش خواهد داد.

در طول مصاحبه با اپرا، مگان درباره شایعه وجود اختلاف‌نظر او و کیت درباره لباس‌ دختربچه‌های ساقدوش در مراسم ازدواج خود با دوک ساسکس در سال ۲۰۱۸، سخن گفت. مگان در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر به گریه انداختن کیت، ادعا کرد که در واقع او کسی است که به دلیل اختلاف‌نظر به گریه افتاده است.

دوشس گفت: «این را نمی‌گویم که کسی را بی‌ارزش کنم. هفته عروسی، دشوار بود و به نظر می‌رسید او از چیزی ناراحت است. چند روز قبل از عروسی، او از چیزی ناراحت بود؛ بله، علت ناراحتی، لباس دختربچه‌های ساقدوش بود.»

مگان در ادامه گفت که آن مسئله خاص، به دلیل همزمانی‌‌‌اش با بلاتکلیفی بر سر حضور یافتن یا نیافتن پدر مگان در عروسی، که نهایتا به علت حمله قلبی در آن شرکت نکرد، مایه ناراحتی مضاعف شد.

مگان در ادامه افزود: «فکر کردم در متن تمام اتفاق‌های دیگری که در روزهای منتهی به عروسی در جریان بود، معنی نداشت کاری را نکنم که بقیه داشتند می‌کردند، که همان حمایتگری بود.»

 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به دنبال این اختلاف‌نظر که مگان می‌گفت او را «به گریه انداخت»، وی به اپرا گفت که کیت، «تقصیر را پذیرفت و با ارسال یادداشتی دست‌نویس و یک دسته‌گل، عذرخواهی کرد.»

با این حال، پنی جونور، نویسنده وقایع سلطنتی، ادعا کرده است که با طرح این موضوع در مصاحبه با اپرا، مگان حل‌وفصل اختلاف‌نظرها بین خود و کیت و همچنین دوک ساسکس و دوک کمبریج را دشوار کرده است. جونور به ایونینگ استاندارد گفت: «به نظرم آمد که یکی از چیزهایی که  بیش از همه ویلیام را ناراحت کرد، این بود که مگان زیر پای کیت را خالی کرد. این هری نبود که این کار را کرد، همسرش بود اما او حتما می‌دانست که همسرش قصد چنین کاری را دارد ولی مانع او نشد. بستگی به این دارد که کیت چه حسی دارد. باید بگویم که اگر من جای او بودم، خیلی عصبانی می‌شدم.»

کاخ باکینگهام در واکنش به مصاحبه با اپرا بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده بود: «اطلاع از چالش‌هایی که هری و مگان در چند سال اخیر با آن‌ها دست به گریبان بوده‌اند، برای همه خانواده مایه ناراحتی است. موضوعات مطرح شده، به ویژه در مورد نژاد، نگران‌کننده است. اگرچه یادآوری خاطرات ممکن است متفاوت باشد، اما آن‌ها بسیار جدی گرفته می‌شوند و خانواده به طور خصوصی آن‌ها را حل‌وفصل می‌کند.هری، مگان و آرچی همیشه اعضای بسیار دوست‌داشتنی خانواده خواهند بود.»

© The Independent

بیشتر از زندگی