عروس سلطنتی به آشپز معروف و مدل سابق چه پیامی داد؟

«مردم چه مشکلی دارند که این شخص را این اندازه بدخواه یا دیوانه جلوه می‌دهند؟»

مگان مارکل (چپ)، و  ماکریسی تیگن- AFP

کریسی تیگن فاش کرد که سال گذشته پس از بارداری ناموفقش، مگان مارکل با او تماس گرفته است.

این نویسنده کتاب آشپزی و مدل سابق، سال گذشته سومین فرزند خود، جنین پسری که او را «جک» نامگذاری کرده بود، را در هفته بیستم بارداری از دست داد.

به گفته سازمان ملی بهداشت بریتانیا، در میان زنانی که می‌دانند باردار هستند، از هر ۸ بارداری ۱ مورد به سقط غیرعمدی منجر می‌شود و بارداری پیش از هفته ۲۴ پایان می‌یابد.

بعد از پایان نمایش «ببین زنده چه اتفاق می‌افتد»، یکی از طرفداران خانم تیگن از او سوال کرد که آیا پس از بازگشت مگان مارکل به کالیفرنیا «شخصاً» با او در ارتباط بوده است یا نه.

تیگن پاسخ داد که در پی از دست دادن پسرش، مگان با او تماس گرفته است.

او گفت: «بله، از وقتی ما با هم ارتباط برقرار کردیم، او خیلی با من مهربان بوده است. او درباره از دست دادن جک نامه‌‌ای به من نوشت.»

«او واقعاً فوق‌العاده و بسیار مهربان است و به همان مهربانی است که همه می‌گویند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سال گذشته، مگان مارکل درباره یک سقط جنین غیرعمدی که او و شاهزاده هری در ژوئیه سال ۲۰۲۰ تجربه کرده بودند، یادداشتی در نیویورک تایمز منتشر کرد.

تیگن به اندی کوهن، میزبان برنامه، گفت از این که می‌بیند مردم پشت سر دوست «بسیار مهربان» او حرف می‌زنند، خیلی تعجب می‌کند.

او ادامه داد: «حرف‌های مردم را می‌شنوید و با خود می‌گویید مردم چه مشکلی دارند که این شخص را این اندازه بدخواه یا دیوانه جلوه می‌دهند؟ در حالی که او به همان مهربانی است که همه می‌گویند.»

«او واقعاً یک فرد فوق‌العاده است.»

در پاسخ به این سوال که آیا او بعد از «مصاحبه بزرگ اپرا» با مگان صحبت کرده است، تیگن فاش کرد که آری با او صحبت کرده است.

وی آن مصاحبه را «روشنگر» توصیف کرد و گفت: «[مگان] با خودش رک و راست بوده است و به همین‌گونه حالات خود را با مردم در میان گذاشته است. صادقانه بگویم، او از همان ابتدا حقیقت خود را زیسته است.»

تیگن و همسرش، جان لجند خواننده، مشکلاتی را که در جریان آن بارداری ناموفق تجربه کرده بودند، به صراحت در حساب اینستاگرام تیگن به اشتراک گذاشتند.

او خبر از دست دادن پسر خود را اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «ما شوکه شده‌ایم و درد عمیقی حس می‌کنیم که فقط درباره آن شنیده‌اید و خودمان نیز آن را قبلاً تجربه نکرده بودیم.»

اگر موضوع طرح شده در این مقاله جزو دغدغه‌های شما است، می‌توانید با موسسه خیریه سندز که در حوزه مرده‌زایی و مرگ نوزادان فعالیت دارد، از طریق شماره ۰۸۰۸۱۶۴۳۳۳۲ [ در بریتانیا] تماس بگیرید، یا برای کمک به آن به آدرس [email protected] ایمیل بزنید. خط تلفن این خیریه از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ بعدازظهر و عصرهای سه‌شنبه و پنجشنبه تا ساعت ۹:۳۰ شب [به وقت بریتانیا] باز است.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن ۰۱۹۲۴۲۰۰۷۹۹ یا [email protected] با انجمن کمک به سقط جنین غیر‌عمدی تماس بگیرید. خط کمک این موسسه نیز از ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه باز است.

همچنین می‌توانید از طریق شماره ۰۸۰۸۸۰۲۶۸۶۸ یا ارسال ایمیل به آدرس [email protected] برای پشتیبانی با موقوفه لولابی تماس بگیرید. برای تماس با موسسه پتالز برای استعلام از خدمات مشاوره خیریه‌ نیز می‌توانید با شماره ۰۳۰۰۶۸۸۰۰۶۸ یا از طریق ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

© The Independent

بیشتر از زندگی