توافق کیم کارداشیان و کانیه وست برای حضانت مشترک فرزندان

محتوای پرونده تقاضای طلاق طرفین مشابه یکدیگر بوده و دلیل آن «اختلافات غیرقابل حل» عنوان شده است

کانیه وست خواننده آمریکایی و همسرش کیم کارداشیان در آستانه پایان رابطه زناشویی خود هستند - TIMOTHY A. CLARY / AFP

کانیه وست، رپر و همسر کیم کارداشیان در واکنش به تقاضای خانم کارداشیان پذیرفته که مشترکا قیمومیت قانونی و عملی چهار فرزندشان، نورث، شیکاگو، سِینت و سالم را داشته باشد.

کانیه وست توافق رسمی خود را روز جمعه، هفت هفته پس از تقاضای رسمی طلاق از طرف کیم کارداشیان – غول لوازم زیبایی – تحویل دادگاه عالی لس آنجلس کرد.

محتوای پرونده تقاضای طلاق طرفین مشابه یکدیگر بوده و دلیل آن «اختلافات غیرقابل حل» عنوان شده است. هیچ‌یک از طرفین مدعی خسارات مالی، پرداخت نفقه یا دستمزد وکیل نشده است.

در ماه مارس، تارنمای «پِیج سیکس» افشا کرد که کیم کارداشیان و کانیه وست از صحبت با یکدیگر خودداری می‌کنند. یک منبع مطلع گفت که کانیه وست «شماره‌های تمام تلفن‌هایش را عوض کرده و به کیم کارداشیان گفته است که او تنها می‌تواند از طریق محافظانش با او تماس بگیرد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«به‌رغم این، خیال او (کیم) از بابت حضور کانیه در کنار فرزندانشان راحت است. او از خانه بیرون می‌رود، کانیه وارد می‌شود و با بچه‌ها وقت می‌گذراند. آنها صاحب یک ارتش پرستار هستند، بنابراین این عمل به آسانی انجام می‌شود». 

بنا به مدارک موجود در پرونده کارداشیان، ایندو یک موافقتنامه پیش از ازدواج امضا کرده‌اند که اموالشان را در تمام طول ازدواج ازیکدیگر جدا نگاه می‌دارد. یک منبع مطلع به «ای تی» گفت: «تقاضای طلاق کیم از کانیه تنها یک تشریفات است».

«ایندو مدت‌هاست از هم جدا شده و برای مدتی روابطشان دوستانه بوده است. نهایتا، کانیه و کیم یکدیگر را دوست دارند اما متوجه شدند زمان جدایی فرا رسیده است. فرزندانشان اولویت اول آنها هستند و هرچه بشود، روابطشان را مثبت نگاه می‌دارند». 

جدایی این زوج نقطه پایانی بر یکی از مورد توجه ترین روابط دهه گذشته است. این سومین ازدواج کارداشیان، بنیان‌گذار «اسکیمز» و نخستین زناشویی برای کانیه وست بوده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی