کیم کارداشیان از همسرش، کانیه وست، تقاضای طلاق کرد

گفته می‌شود این جدایی قرار است دوستانه و با سرپرستی مشترک بر چهار فرزند باشد

کیم کارداشیان و کانیه وست- REUTERS/Danny Moloshok/File Photo

یکی از مشهورترین زوج‌های جهان هنر و سرگرمی در آستانه جدایی قرار گرفتند. کیم کارداشیان اعلام کرد که پس از هفت سال زناشویی از همسرش، کانیه وست، تقاضای طلاق کرده است. اما مجله «تی ام زد» به نقل از منابع آگاه گفت این جدایی قرار است دوستانه و بدون کشمکش باشد.

کانیه وست از مشهورترین خوانندگان موسیقی رپ در جهان است و کیم کارداشیان سال‌ها است به علت روابط خانوادگی و عاطفی خود که موضوع یک مجموعه واقع‌نمای تلویزیونی پرمخاطب نیز هستند مشهور شده است.

به گفته منابع نزدیک به خانواده، کیم و کانیه بر سر سرپرستی مشترک هر چهار فرزند خود توافق کرده‌اند و می‌خواهند پس از طلاق روابط دوستانه‌ای داشته باشند.

در ضمن گفته می‌شود که هر دو طرف به توافق مالی که پیش از ازدواج امضا کرده بودند متعهد هستند و در زمینه تقسیم اموال و دارایی‌ها نیز احتمالا اختلاف چندانی وجود نخواهد داشت.

وکیل خانم کارداشیان، لورا واسر است، یکی از مشهورترین وکلای طلاق در آمریکا که برخی از مشهورترین‌های دنیای هنر در آمریکا جزو موکلینش بوده‌اند: از آنجلینا جولی و هایدی کلوم تا کریستینا آگیلرا و استیوی واندر.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خبر برای آن‌ها که زندگی این خانواده مشهور را دنبال می‌کنند خیلی غافلگیرکننده نیست. چند ماهی بود که شاهد اختلافات عمومی آن‌ها بوده‌ایم. بخصوص پس از این‌که کانیه، که از حامیان رئیس‌جمهور قبلی، دونالد ترامپ،‌بود در روز چهار ژوئیه سال گذشته (سالگرد استقلال آمریکا) در نشست عجیب و غریبی در ایالت کارولینای جنوبی اعلام کاندیداتوری ریاست‌جمهوری کرد. آقای وست در چند ماه گذشته بارها به خانواده کارداشیان حمله کرده است. او مادرزن خود، کریس جنرِ شهیر را «کریس جونگ اون» خواند تا قصاوتش را با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، مقایسه کند.

کارشناسان می‌گویند آقای وست از اختلال دوقطبی رنج می‌برد و خانم کارداشیان مدت‌ها سعی کرده در این زمینه به او کمک کند. در چند ماه گذشته اما اختلافات این دو بالا گرفته و به نظر دیگر نزد هم زندگی نمی‌کردند. کانیه بیشتر اوقاتش را در ایالت وایومینگ می‌گذراند و کیم به همراه بچه‌ها در خانه تجملی‌شان در منطقه «کالاباساسِ» لس آنجلس زندگی می‌کرد. 

آشنایی کیم و کانیه به حدود ۲۰ سال پیش برمی‌گردد. اولین بار در سال ۲۰۱۰ بود که آقای وست در یک قسمت از مجموعه واقع‌نمایی که زندگی کارداشیان‌ها را به تصویر می‌کشد ظاهر شد. در آن زمان کیم دوست‌دخترِ کریس هامفریز، بسکتبالیست شهیر بود. دو سال بعد بود که کانیه وست در ترانه مشهور خود به نام «کولد» در سال ۲۰۱۲ از عشقش به کیم گفت و رابطه‌شان مدتی بعد آغاز شد.

خانم کارداشیان در ژوئن ۲۰۱۳ اولین فرزندش با کانیه وست را به نام «نورت وست» به دنیا آورد. کمتر از یک سال بعد، در ماه مه ۲۰۱۴، این دو مراسم ازدواج مفصلی در ایتالیا برگزار کردند و سه فرزند دیگر نیز با هم به دنیا آوردند: شیکاگو، سالم و سینت.

این سومین طلاق کیم کارداشیان ۴۰ ساله خواهد بود. او در سال ۲۰۰۴ از اولین همسرش، دیمون توماس، تهیه‌کننده موسیقی، طلاق گرفت. در اوت ۲۰۱۱ با کریس هامفریز ازدواج کرد اما پس از ۷۲ روز طلاق گرفتند. این اولین طلاق کانیه وست ۴۳ ساله خواهد بود.

بیشتر از زندگی